//
کدخبر: ۱۵۷۳۵۷ //

پیام خداحافظی‌ کیلور ناواس با رئالی‌ها

سنگربان کاستاریکایی تیم فوتبال رئال مادرید پیامی در یکی از شبکه‌های اجتماعی گذاشت که نشانه‌ای از جدایی قریب‌الوقوع او از کهکشانی‌ها بود.

پیام خداحافظی‌ کیلور ناواس با رئالی‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

کیلور ناواس دروازه‌بان تیم فوتبال رئال مادرید که در این فصل با ورود تیبو کورتوا از چلسی به سنگربان ذخیره و نیمکت‌نشین کهکشانی‌ها تبدیل شده است، شب گذشته (سه‌شنبه) پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که حکایت از پایان قریب الوقوع روزهای حضور او در سانتیاگو برنابئو داشت.

او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیامی منتشر کرد که در آن یک عکس از او در کنار هواداران رئال مادرید بود و پیامی با این مضمون:«بابت همه چیز از شما متشکرم».

پیام احساسی سنگربان کاستاریکایی کهکشانی‌ها به منزله خداحافظی او با رئالی‌ها تلقی شد و نشانه‌ای از پایان صبر او برای نیمکت‌نشینی در این تیم پس از چهار سال و نیم حضور در پایتخت اسپانیا.

1397101209365764516281124.png

ناواس 32 ساله این پیام را پس از یک جلسه تمرینی با حضور 8 هزار هوادار رئال مادرید منتشر کرد و این شائبه را به وجود آورد که در پنجره نقل و انتقالات ژانویه ممکن است سانتیاگوبرنابئو را ترک کند. این در حالیست که از تیم‌هایی مانند آرسنال و یوونتوس به عنوان مشتریان اصلی ناواس یاد شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۳۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان