//
کدخبر: ۱۶۵۵۵۰ //

روش جالب سرمربی تراکتور برای شناخت بازیکنان

سرمربی جدید و بلژیکی تیم تراکتورسازی تبریز با استفاده از کاغذهای جالب و تصویر بازیکنان، تلاش می‌کند تا آن ها را در خاطر بسپارد.

HCGyNg6SA7DF

به گزارش فرتاک نیوز، جورج لیکنز امروز برای نخستین بار در مقابل خبرنگاران حاضر شد و در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان، صحبت های خود را انجام داد. سرمربی بلژیکی تیم تراکتور در حالی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود که چند کاغذ مختلف را در دست داشت و راجع به هر کدام از آن ها توضیحاتی را ارائه کرد.

یکی از کاغذها مربوط به آنالیز تیم نفت مسجد سلیمان بود که وقتی یکی از خبرنگاران راجع به شناخت او از تیم حریف پرسید، آن را نشان داد و گفت کادرفنی تیم امیرحسین پیروانی و پاتریک آمار کامل و جامع را در اختیار من قرار داده اند.

همچنین در قسمت دیگری از صحبت ها جورج لیکنز در خصوص لیست تیم تراکتور صحبت می‌کرد و با یک کاغذ دیگر تسلط خود بر لیست تیم را نشان داد. این کاغذ سبز رنگ زمین فوتبال بود و روی آن نام بازیکنان به همراه تصویری از آن ها قرار داده شده بود.

لیکنز در این خصوص گفت که برای این که بازیکنان را بشناسم عکس آن ها را اینجا قرار دادم و به شما هم پیشنهاد میکنم این کار را انجام دهید چون به این شکل راحت تر می‌شود بازیکنان را تعویض کرد و تغییر داد. نکته جالب این که لیکنز نام بازیکنان تراکتور را هم به خوبی می‌شناخت و با اشاره به اسم بازیکنانی چون اخباری و کنستانت گفت که آن ها چند ماه است بازی نکرده اند.

مربوط به عکس: کاغذ سوم سرمربی بلژیکی تراکتور، مربوط به لیست بازی های تیم تراکتور بود که لیکنز در این خصوص گفت برنامه کوتاه مدت ما انجام بازی های فشرده و پیروزی در همه آن ها است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان