//
کدخبر: ۱۶۵۴۶۵ //
سرگیجه کادرفنی تراکتور برای انتخاب ترکیب اصلی!

مهم ترین دغدغه پرشورها در اولین بازی نیم فصل دوم

کادرفنی تراکتورسازی کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان دارد.

 مهم ترین دغدغه پرشورها در اولین بازی نیم فصل دوم
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتورسازی در تعطیلات نیم فصل نه تنها ستاره های کلیدی خودش را حفظ کرد که با جذب 5 بازیکن جدید به پرستاره ترین تیم لیگ برتر تبدیل شد. سرخپوشان فوتبال آذربایجان حالا در هر پست تعداد زیادی بازیکن در اختیار دارند که همین موضوع می تواند کار را برای کادرفنی سخت کند.

اگرچه پر بودن دست کادرفنی رویکرد مثبتی برای تراکتورسازی تلقی می شود اما این مساله مشکلاتی را هم به همراه خواهد داشت. جورج لیکنز و دستیارانش حالا برای انتخاب ترکیب اصلی تیم خود دچار مشکلاتی خواهند شد.

امیرحسین پیروانی مربی تراکتورسازی در این خصوص گفته است: «در پست‌هایی که نیاز به بازیکن داشتیم نفرات جدیدی گرفتیم. همانطور که گفتم در دور برگشت بازی‌ها فشرده است و باید در 3 ماه 15 بازی انجام دهیم به همین دلیل نیاز به بازیکنان بیشتری داشتیم.  اعضای تیم بسیار خوب تمرین می‌کنند و در این شرایط یکی از دغدغه‌های کادرفنی انتخاب 11 بازیکن اصلی تیم است چرا که تیم کاملا یکدست شده و همه در شرایط خوبی به سر می‌برند.»

با توجه به اختلاف ناچیز میان بازیکنان این تیم حالا باید دید لیکنز برای بازی فردا با نفت مسجدسلیمان کدام نفرات را در ترکیب اصلی تیم خود قرار می دهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۴۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان