//
کدخبر: ۱۶۱۳۸۹ //

نقل‌وانتقالات؛ خرید خارجی استقلال امروز آفتابی می‌شود

مدیران باشگاه استقلال قصد دارند امروز از خرید خارجی تیمشان رونمایی کنند.

نقل‌وانتقالات؛ خرید خارجی استقلال امروز آفتابی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 حواشی در اردوی ترکیه هم دست از سر استقلال بر نمی‌دارد، به طوری که بازیکنان و مدیران آبی این روزها زیر شدیدترین فشارهای مالی و روحی قرار دارند.

زمستان 1397 برای تیفوسی‌های آبی هم به بدترین شکل ممکن در حال سپری شدن است، مدیران استقلال برخلاف وعده‌های مختلف هنوز نتوانسته‌اند انتظارات هواداران را در فصل نقل‌وانتقالات برآورده کنند.

آخرین اخبار جابه‌جایی بازیکن در فوتبال ایران یک خبر خوش و یک خبر بسیار بد را برای هواداران استقلال به همراه دارد، طبق ادعای سایت معتبر ترانسفر مارکت، سرور جپاروف هافبک سابق آبی‌پوشان به تیمی در ازبکستان پیوسته و باید پرونده حضور این بازیکن را در ایران منتفی دانست.

اما خبر خوش، حضور مهاجم جدید در تمرین امروز این تیم در ترکیه برمی‌گردد، گویا پس از منتفی شدن بحث حضور جپاروف در استقلال، وینفرد شفر از امیر حسین فتحی درخواست جذب دو مهاجم را کرده تا بلکه مشکل گل‌زنی تیمش را حل کند.

این طور که منابع نزدیک به باشگاه استقلال خبر می‌دهند، سرپرست باشگاه به سرمربی تیمش قول داده تا مهاجمی آفریقایی را تا شنبه به تمرینات تیم اضافه کند.

گفتنی است که طی روزهای گذشته از پاتریک فرایدی نیجریه‌ای به عنوان اصلی‌ترین گزینه آبی‌ها در فصل نقل‌وانتقالات یاد شده بود و به نظر می‌رسد این بازیکن امروز خود را به سرمربی تیم معرفی کند.

البته این انتقال در صورتی نهایی می‌شود که مسئلان باشگاه بتوانند 150هزار دلار مبلغ پیش قرارداد را به دست مدیربرنامه‌های این بازیکن برسانند.

-13763

پاتریک فرایدی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۳۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان