//
کدخبر: ۱۵۵۶۷۶ //

هجوم سنگین هواداران به مسئول شکست استقلال در نقل‌و‌انتقالات!

هوادران تیم استقلال به تعلل این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در بازار نقل‌وانتقالات واکنش نشان دادند.

هجوم سنگین هواداران به مسئول شکست استقلال در نقل‌و‌انتقالات!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال استقلال تهران با وجود خرید بازیکنان پُرتعداد داخلی و همچنین چند بازیکن خارجی، فصل جدید را خوب آغاز نکرد.

آبی‌پوشان از اوایل فصل درگیر نتایج ضعیف خود در مسابقات مختلف بودند. از قرار گرفتن در رده‌های میانی جدول لیگ برتر تا حذف از لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی فوتبال ایران. این اتفاقات برای هواداران تیم استقلال خوشایند نبود و رفته‌رفته حاشیه‌هایی برای تیم ایجاد کرد.به طور مثال هواداران در جریان باخت 3 بر 1 مقابل تیم السد قطر  در تهران بازیکنان خود را بی‌غیرت خطاب کرده و به شدت از نتیجۀ کسب‌شده انتقاد کردند.

یکی از مسئله‌هایی که بیش از پیش در نقطۀ انتقادات قرار داشت، عملکرد ضعیف بازیکنان جدید تیم استقلال بود. تبریزی و نیومایر و الحاجی گرو از جمله بازیکنانی بودند که در حد انتظار ظاهر نشدند تا مشخص شود جذب این بازیکنان چندان با فکر انجام نشده است.

 با پایان نیم‌فصل اول و فسخ قرارداد بازیکنان ضعیفی چون گرو و نیومایر، هواداران آبی‌های پایتخت، منتظر جذب بازیکنان بزرگ و ارزشمندی هستند، اما تاکنون باشگاه استقلال اقدامی برای خرید بازیکنان جدید نکرده است. با این وجود تیم پرسپولیس با سروصدای زیادی وارد بازار نقل‌وانتقالات شده و این اتفاق هواداران استقلال را به شدت خشمگین کرده است. مطمئناً مسئول این اتفاق کسی جز مدیرعامل وقت آبی‌ها، یعنی  امیر حسین فتحی نیست!

بر همین اساس، هواداران تیم استقلال با هجوم به صفحه‌های  مجازی به شدت از  امیرحسین فتحی انتقاد کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۶۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان