//
کدخبر: ۱۵۵۰۸۷ //
مارکا: رقابت رئال، بارسا و بایرن برای جذب جیدون سانچو

اعجوبه ۱۸ ساله دورتموند در تیررس غول های فوتبال اروپا

روزنامه‌ اسپانیایی مارکا مدعی شد که بارسلونا و رئال مادرید دو غول فوتبال اسپانیا و همچنین بایرن مونیخ به دنبال جذب جیدون سانچو ستاره جوان انگلیسی باشگاه بوروسیا دورتموند هستند.

اعجوبه 18 ساله دورتموند در تیررس غول های فوتبال اروپا
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه‌ی مارکا مدعی شد سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ علاقه زیادی به جذب جیدون سانچو ستاره این روزهای دورتموند و اعجوبه جوان انگلیسی دارند. به گزارش مارکا این سه باشگاه جیدون سانچو را به دقت زیر نظر گرفته‌اند تا با از راه رسیدن تابستان آینده که انتقال او ممکن می‌شود زودتر از رقبا دست به کار شده و سانچو را به خدمت بگیرند.

سانچو در فصل جاری برای دورتموند نمایش‌های خارق‌العاده‌ای داشته و تا اینجا در رقابتهای مختلف برای زردپوشان آلمانی 7 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است. از سوی دیگر دورتموند مایل است هر طور شده سانچو را نگه دارد. ولی مارکا به این اشاره می‌کند که دورتموندی‌ها فصل گذشته هم می‌گفتند مایلند عثمان دمبله را هر طور شده نگه دارند ولی در پایان فصل او را با قراردادی 145 میلیون یورویی به بارسلونا واگذار کردند.

سانچوی 18ساله تا کنون سه بار در تیم ملی بزرگسالان انگلیس بازی کرده و در این سه بازی یک پاس گل برای هم‌تیمی‌اش در تیم ملی انگلیس، ترنت الکساندر آرنولد داده است. در هفته‌های اخیر رسانه‌های دیگر از علاقه‌مندی باشگاه‌های دیگری مثل آرسنال، چلسی و پی اس جی به سانچو هم خبر داده بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۰۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان