//
کدخبر: ۱۴۸۶۹۸ //

مسی همیشه با کارهایش همه را شگفت‌زده می‌کند

ارنستو والورده سرمربی اسپانیایی بارسلونا پس از پیروزی خارج از خانه مقابل پی اس وی آیندهوون از عملکرد شاگردانش رضایت داشت.

مسی همیشه با کارهایش همه را شگفت‌زده می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

شب گذشته دو تیم پی اس وی آیندهوون و بارسلونا در چارچوب دور دوم بازی های برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که آبی اناری ها با درخشش فوق ستاره آرژانتینی خود توانستند با نتیجه 2 بر 1 پیروز شوند و به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کنند.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پس از پایان بازی گفت:

بازی خیلی سختی بود. آیندهوون روی توپ هایی که از دست می دادیم بسیار خطرناک ظاهر می شد. در 20 دقیقه ابتدایی اصلا خوب کار نکردیم. پی اس وی از حمایت هوادارانش بهره می برد و بازی را بسیار خوب شروع کرد و ما را حسابی آزار داد. خوش شانس هم بودیم چون توپ سه بار به تیرک برخورد کرد. حقیقت این است که موقعیت های فراوانی به آن ها دادیم. در نیمه دوم توانستیم دو گل بزنیم و کمی از زیر فشار بیرون آمدیم اما در دقایق پایانی باز هم پی اس وی حملات زیادی را انجام می داد. خوشبختانه توانستیم پیروز بازی شویم.

والورده در ادامه گفت:

من واقعا نمی دانم مسی چگونه آن توپ را تبدیل به گل کرد. او خارق العاده است و طبق معمول با کارهایش شما را غافلگیر می کند. مسی و دمبله توانایی شوت‌زنی از هر جایی را دارند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۶۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان