//
کدخبر: ۱۴۷۵۵۵ //

رقیب آبی اناری پوشان در راه قهرمانی

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، پس از پایان دیدار شب گذشته مقابل اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی به توضیح درباره شرایط مسابقه پرداخت.

رقیب آبی اناری پوشان در راه قهرمانی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در جریان هفته سیزدهم رقابت‌های لالیگا اسپانیا، به مصاف تیم اتلتیکو‌مادرید رفت که این دیدار در نهایت با تساوی 1 بر 1  به پایان رسید.

در این مسابقه که در ورزشگاه خانگی اتلتیکومادرید برگزار می‌شد، ابتدا تیم میزبان با یک گل پیش افتاد اما شاگردان والورده در دقایق پایانی، بازی را به تساوی کشاندند تا یک امتیاز ارزشمند از خانه حریف کسب کرده باشند.

والورده پس از پایان این دیدار گفت:

بازی سختی را پشت سر گذاشتیم اما در پایان موفق شدیم نتیجه تساوی را کسب کنیم؛ تیم حریف بسیار فشرده دفاع می‌کرد و بیشتر فضاها را بسته بود؛ اتلتیکومادرید طوری بازی می‌کندکه شما صبرتان را از دست بدهید تا در ضد حمله به شما ضربه بزند؛ هدف ما در این مسابقه پیروزی بود اما با مساوی زمین را ترک کردیم.

سرمربی آبی‌اناری‌ها در ادامه اظهار داشت:

در حملات آن‌طور که می‌خواستیم درخشان نبودیم چرا که تیم حیف خوب دفاع می‌کرد؛ هر تیمی تاکتیک خودش را دارد، ما می‌خواستیم توپ و میدان را در اختیار بگیریم البته باید این را در نظر گرفت که اتلتیکو‌مادرید در دفاع و ضدحمله متخصص است؛ اتلتیکو مادرید یکی از رقبای ما در مسیر قهرمانی در اروپا،لیگ و کوپا است.

والورده در پایان به وضعیت عثمان دمبله هم اشاره‌ای کرد و گفت:

دمبله بازیکن خوب و بزرگی است؛ از او انتظار بیشتری داریم چون پتانسیل و توانایی زیادی دارد که در دیگر بازیکنان دیده نمی‌شود؛ اخیرا حرف‌های زیادی درباره او زده می‌شود اما همه باید او را کمک کنیم تا بهترین عملکرد خود را در تیم به نمایش بگذارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۵۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان