//
کدخبر: ۱۴۸۰۵۵ //

پرسپولیس چند بازیکن زیر ۲۳ سال می خرد

سرمربی پرسپولیس می گوید: امیدواریم با بازیکنان نفس تازه ای به تیم بدهیم و یک انرژی جدید و اضافه به دست بیاوریم و کیفیتمان بالاتر برود.

پرسپولیس چند بازیکن زیر ۲۳ سال می خرد
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو گفت:

    بازیکنان را به خوبی آماده کرده ایم. ۷ ماه است که آنها عالی فرم خود را حفظ کرده اند. عملا در دو لیگ به صورت موازی بازی کرده ایم؛ یکی لیگ برتر ایران که می دانید امسال تیم ها خیلی تقویت شده اند و همینطور لیگ قهرمانان آسیا. در سخت ترین بخش لیگ آسیا بازی کردیم. در هر دو لیگ عالی کار کردیم ولی دیروز خوب نبودیم. نیازی نیست پنهان کنم. اما بازیکنانم را درک می کنم و همین یک امتیاز ارزش داشت.

برانکو در خصوص احتمال تقویت پرسپولیس در نیم فصل باوجود مصدومیت ماهینی و انصاری و نگرانی از این بابت، تصریح کرد:

    این بازیکنان را می آوریم چون بازیکن نداریم. مجبوریم که نیمکت با کیفیتی داشته باشیم. هر تیم درست و درمانی در دنیا علاوه بر ۱۱ بازیکن اصلی باید ۷ تا ۸ بازیکن خوب دیگر داشته باشد. بنابراین ۱۱ بازیکن نیست، ۲۰ بازیکن است. ما این امکان را نداشتیم به بعضی ها حتی استراحت بدهیم. فرصت نداشتیم حتی استراحت کنیم چون باید با پیکان بازی می کردیم. امیدواریم با بازیکنان نفس تازه ای به تیم بدهیم و یک انرژی جدید و اضافه به دست بیاوریم و کیفیتمان بالاتر برود.

برانکو سرمربی پرسپولیس در خصوص اضافه شدن چهار بازیکن در نیم فصل دوم به پرسپولیس و اینکه آیا این بازیکنان آماده هستند؟ گفت:

    بله این بازیکنان آماده هستند. ارزیابی ما همین بود و برای همین ترابی، شیری، رفیعی و شریفی را گرفتیم. سعی می کنیم چند بازیکن زیر ۲۳ سال هم بگیریم و آماده و تست کنیم که بازیکنان آینده ما شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران پارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۰۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان