//
کدخبر: ۱۴۷۸۵۰ //

برانکو ایوانکوویچ جایگزین کی‌روش می‌شود؟!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی پرسپولیس تهران از ماجرایی بسیار پر اما و اگر پرده برداشت که می‌تواند آتش افروز یک جنگ بزرگ میان او و کارلوس کی‌روش شود.

برانکو ایوانکوویچ جایگزین کی‌روش می‌شود؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از تساوی روز گذشته پرسپولیس برابر  تراکتورسازی تبریز در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر ایران، برانکو ایوانکوویچ که بسیار کلافه به نظر می‌رسید در مقابل دوربین‌های رسانه‌های خبری نشست و پرده از ماجراهایی جنجالی برداشت که کدهایی از یک ماجرای مخفیانه در فدراسیون فوتبال می‌داد.

برانکو مشخصا این روزها بسیار کلافه و عصبانی است، او حتی امروز در حمایت از بازیکنان خود به جمع اعتصاب کنندگان پیوست و تمرینات را تا اطلاع ثانوی به علت دریافت نکردن دستمزد تعطیل کرد تا آقای آرام و متین نیز بالاخره صدای اعتراضش بلند شود و این بار او آغازگر جنجال‌ها باشد.

به شب گذشته بازگردیم، مردی که پس از 90 دقیقه تحمل فشار در دیدار برابر تراکتورسازی به نزد رسانه‌ها آمده بود، به یکباره صحبت از کی‌روش را به میان آورد! خبرنگاران که شوکه شده، چهره برافروخته و جملات تند پروفسور کروات سرخ‌ها را ملاحظه می‌کردند، همزمان به مخابره حاشیه‌ای تازه در فوتبال کشور می‌پرداختند تا نبرد تازه‌ای آغاز شود!

برانکو به صورت کاملا هوشمندانه و سیاستمدارانه از مذاکراتش با فدراسیون فوتبال برای برعهده گرفتن دوباره سکان تیم ملی پرده برداشت تا بالاخره مشخص شود که چرا کی‌روش نسبت به پروفسور سرخ‌ها نفرت و کینه‌ای غیرقابل وصف دارد! برانکو حتی کی‌روش را متهم به بد عهدی هم کرد! او مدعی شد، چرا باید کی‌روش با کشورهای دیگر مذاکره کند اما فدراسیون حق نداشته باشد با مربی دیگری مذاکره کند؟!

سرمربی فعلی پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش اذعان داشت که در ماه‌های اخیر پیشنهادی مهم را بررسی و به آن پاسخ منفی داده‌اند، پیشنهادی که احتمالا از سوی فدراسیون فوتبال برای جایگزینی کی‌روش مطرح شده باشد! چرا که از لحن و کدهایی که کی‌روش در این جملات ارائه کرده است، هیچ اتفاقی دیگر نمی‌تواند در ذهنمان جز تیم ملی ایران مرور شود!

نکته جالب توجه در این باره این است که کی‌روش هم سکوت نکرده و به نوعی بر این فرضیه مهر تائید زده است! او صراحتا اذعان داشته است که: شما سرمربی بعدی تیم ملی را می شناسید، او هفته پیش گفت من به زودی اخراج می شوم! فعلا فقط به جام ملت‌ها فکر می کنم هرچند توقع پیشنهاد چهار سال را از ایران داشتم اما می دانم خیلی ها در ایران دوست ندارند من سرمربی ایران باشم و جانشین من را هم انتخاب کرده اند!

مخاطب این جملات کی‌روش به صورت واضح شخص برانکو ایوانکوویچ است! شاید این‌بار ابعاد گستردگی جنجال‌ها سوای بر تیم ملی، باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال و حتی وزارت ورزش را هم در بربگیرد که قطعا تبعات بسیار منفی را برای فوتبال ایران خواهد داشت!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۸۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان