//
کدخبر: ۱۴۷۵۵۶ //

کارلوس کی روش طرفدار تراکتورسازی است

دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور سازی از حیث رویارویی کاپیتان‌های فعلی و سابق تیم ملی حائز اهمیت است.

کارلوس کی روش طرفدار تراکتورسازی است
به گزارش فرتاک نیوز،

در چارچوب حساس ترین دیدار هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می روند و تقابل این 2 تیم بسیار حساس است. در تراکتورسازی تبریز 3 کاپیتان نخست تیم ملی ( اشکان دژاگه - مسعود شجاعی - احسان حاج صفی ) حضور دارند و تقابل آنها با پرسپولیس تهران و برانکو ایوانکوویچ بسیار حساس است.

در ماه ها و سال های گذشته، جنجال برانکو و کی روش همیشه وجود داشته و سبب حواشی زیادی برای فوتبال ایران شده است و حالا تقابل 3 کاپیتان نخست کی روش مقابل برانکو و پرسپولیس می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد. در حال حاضر تراکتورسازی تبریز با کسب 22 امتیاز از 12 بازی در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و پرسپولیس هم با 10 بازی و 20 امتیاز چهارم است.

تیم تراکتورسازی تبریز با هدایت محمد تقوی ، مصدوم و محرومی برای بازی با سرخپوشان پایتخت ندارد و تنها لی اروین به دلیل حضور در خارج از کشور این دیدار را از دست داده است. البته آنتونی استوکس شب گذشته ( جمعه ) به تبریز بازگشت و احتمال کمی دارد، رو در روی شاگردان برانکو حضور یابد.

از سویی دیگر، پرسپولیسی ها محرومی ندارند و ماحسین هینی و محمد انصاری به دلیل پارگی رباط صلیبی خانه نشین هستند و نمی توانند در مسابقات حضور یابند.

دیدار جذاب پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر، فردا ( یکشنبه ) از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۵۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان