//
کدخبر: ۱۲۹۲۹۹ //

مسی بهترین بازیکنی است که در زندگی دیده ام

اریک لاملا، هافبک آرژانتینی تاتنهام، معتقد است که لیونل مسی ستاره منحصر به فردی است که فوتبال دیگر مانند او نخواهد دید.

مسی بهترین بازیکنی است که در زندگی دیده ام
به گزارش فرتاک نیوز،

مسی فصل جدید را فوق العاده شروع کرد و علاوه بر زدن 4 گل در 4 هفته ابتدایی لالیگا، در اولین دیدار بارسا در لیگ قهرمانان هم سه بار دروازه آیندهوون را باز کرد.

هرچند تلاش او در جام جهانی ثمری نداشت و تیم ملی آرژانتین با شکست مقابل فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت. مسی تصمیم گرفت در دیدارهای اخیر آرژانتین مقابل گواتمالا و کلمبیا بازی نکند اما لاملا معتقد است که آلبی سلسته دیگر نمی تواند بازیکنی مانند او داشته باشد.

مسی بهترین بازیکنی است که در زندگی دیده ام

او به خبرنگاران گفت:" واضح است که لئو بازیکن بسیار مهمی برای ماست؛ برای همه چیزهایی که او می تواند به عنوان بازیکن و هم تیمی به ما بدهد.

داشتن او برای تیم بسیار مهم است. همه ما می دانیم که او در زمین بهترین است و همیشه برای بردن یک بازیکن، یک نقطه قوت است. آنچه من در بازی و در تمرین با او می بینم این است که او با فاصله، بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده ام.

بازی به بازی، مردم می توانند کارهایی که او انجام می دهد را ببینند؛ اینکه گل زدن و پاس گل دادن چقدر برای او آسان است و کارهایی که می خواهد در زمین انجام بدهد. صادقانه بگویم، بازیکنی مانند او وجود نخواهد داشت."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان