//
کدخبر: ۱۲۹۲۳۳ //

ادعای جالب شفر درباره سفر به شمال ایران

سرمربی تیم فوتبال استقلال اذعان داشته است که خیلی خوشحالم که برای اولین بار به شمال ایران سفر کرده‌‌ام.

ادعای جالب شفر درباره سفر به شمال ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

 وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی اظهار داشت: بابت تاخیر در نشست خبری عذر‌خواهی می‌کنم. ما سفری طولانی داشتیم و به همین دلیل دیر در نشست خبری حاضر شدم. خیلی خوشحالم که برای اولین بار به شمال ایران سفر کرده‌‌ام.

مسیر پیشرفت نکونام را بعد از حضورش در اوساسونا دیده‌ام

وی افزود: می‌دانم تیم شما بعد از سال‌ها به لیگ برتر برگشته و از اینجا به نکونام سلام می‌کنم و 6 ماه در امارات در الوحده با هم کار کرده‌ایم. مسیر پیشرفت و حرکت او را بعد از حضورش در اوساسونا دیده‌ام.

همه تیم‌ها مقابل استقلال بهترین بازی خود را انجام می‌دهند

سرمربی تیم استقلال در ادامه نشست خبری تاکید کرد: خیلی خوشحالم که طرفداران استقلال را در اینجا دیدم، ما بهترین هواداران آسیا را داریم و به خاطر همین هواداران باید بهترین عملکرد را داشته باشیم. اعتقاد من این است که هر تیمی که مقابل استقلال بازی می‌کند بهترین بازی خود را انجام می‌دهد و بیشتر تلاش را می‌کند. مطمئنا فردا هم کار سختی داریم چون حریف فردای ما تیمی قدرتمند است.

خوشحالم که داور بازی فردا سنگاپوری یا هنگ‌کنگی نیست!

وی افزود: از یک بابت خیلی خوشحالم که فردا یک داور ایرانی بازی را قضاوت می‌کند و داوری از سنگاپور یا هنگ‌کنگ داور بازی نیست! شما دیدید در دیدار آسیایی ما مقابل العین یا همین السد چه اتفاقاتی افتاد. گل اولی که  مقابل السد خوردیم آفساید بود و پنالتی روی روح‌الله باقری را هم نگرفتند.مطمئنا ما داوران بسیار خوبی داریم که در آسیا بهترین هستند.

فردا با نساجی بازی داریم نه پرسپولیس

وی با ابراز خوشحالی مجدد از اینکه به قائمشهر سفر کرده در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیمش هفته آینده باید در دبی به میدان برود و بازی فردا چقدر روی این بازی تاثیر دارد گفت: در وهله اول باید بگویم می‌دانم که تماشاگران نساجی چقدر مشتاق هستند که فردا از تیمشان حمایت کنند.امیدوارم فردا همه از فوتبال لذت ببرند و من دوست دارم در هیچ ورزشگاهی خشونت نبینیم. نه در اینجا بلکه آرزوی من این است در هیچ استادیومی شاهد خشونت نباشیم. من اتفاقا خوشحال می‌شوم تماشاگران نساجی از تیم خودشان حمایت کنند درست مثل ما که در بازی با ذوب‌آهن، العین و حتی دربی تماشاگران زیادی داشتیم. در اینجا هم باید اشاره کنم که ما فردا با نساجی بازی داریم نه پرسپولیس. شما دیدید در دقایق آخر بازی با السد 9 نفره بودیم چون بازیکن حریف خطای شدیدی روی اسماعیلی انجام داد و شاید اگر یک داور ایرانی بود این خطا را با کارت قرمز جریمه می‌کرد اما او هیچ واکنشی نشان نداد در حالی که ممکن بود اسماعیلی شدیدا مصدوم شود. روز گذشته هم روزبه چشمی در تمرین ضرب خوردگی جزئی داشت  و به بازی فردا نمی‌رسد اما ما به اندازه کافی بازیکن داریم و نباید به این موضوع فکر کنیم که کمبود بازیکن داریم. مطمئنا از بعد از بازی با نساجی روی دربی تمرکز خواهیم کرد.

نساجی تیم بسیار دونده‌ای است

وی افزود: خوشحالم با تیم باسابقه و ریشه‌داری مثل نساجی بازی می‌کنیم اما سوالم این است که چرا آنها 25 سال در سطح اول فوتبال نبودند. من این مسئله را نمی‌دانم و شاید شما جواب آن را بدانید، ما قطعاً برای برد آمدیم و کار سختی داریم. در کل این بازگشت برای استان شما بسیار خوب است، فردا باید با قلب و فکرمان بازی کنیم. نساجی 95 دقیقه می‌جنگد و ما باید فوتبال خودمان را انجام دهیم و به کارهایی که در تمرین در مورد آن صحبت کردیم عمل کنیم.

نمی‌دانم چرا یک گروه خاص می‌خواهند به ما استرس بدهند؟

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه او به بازیکنان تیمش اعلام کرده هر کسی که ناراحت روی نیمکت بنشیند جایی در ترکیب تیم ندارد و با او برخورد می‌شود، اظهار داشت: شما در جلسه ما بودید؟ درست است این را به بازیکنان گفتیم خیلی اوقات در نشست هم این مسئله را تأکید کردم، من دیروز برای نذری روز عاشورا به منزل بیژن طاهری دستیارم دعوت شدم و آنجا دیدم اکثر اقوام آشنایان و هم محلی‌های او به آنجا آمده‌اند از این فرهنگ مردم ایران بسیار خوشحال شدم این کنار هم بودن بسیار لذت‌بخش است. هواداران هم اغلب همین طور هستند، امروز که ما به شهر مازندران آمدیم دیدیم هواداران حضور دارند و چقدر خوشحال هستند. نمی‌دانم چرا یک گروه خاص هستند که می‌خواهند به ما استرس وارد کنند.

رسانه نمی‌تواند بازیکنان را عوض کند من پشت بازیکنان هستم

وی افزود: قبلاً گفته‌ام در ایران فرش و خاویار و همین طور شایعات بسیار زیاد هستند، شنیدم اینجا بهترین برنج را دارد باید به فرش و خاویار و شایعات برنج را هم اضافه کنیم. متأسفانه شایعاتی به دروغ ساخته می‌شود و این کار کسانی است که از موفقیت ما خوشحال نیستند. شاید به فردی 100 دلار بدهی بهترین مطالب را در فضای مجازی برای شما بنویسد اما اگر آن 100 دلار را ندهی بدترین مطالب را علیه شما بنویسد. من سعی می‌کنم این 100 دلار را به فردی بدهم که نیاز دارد تا فردی که بخواهد در فضای مجازی چیزی علیه ما بنویسد. من مربی هستم و من باید بگویم چه کسی خوب بوده و چه کسی بد عمل کرده است. X یا Z یا کسی از باشگاه، رسانه نمی‌تواند بازیکنان را عوض کند من پشت بازیکنان هستم و از آنها حمایت می‌کنم.گاهی اوقات ما شخصیت خوب و نظم بازی را به بهترین شکل در درون زمین به نمایش می‌گذاریم مثل بازی با السد که همه تلاش خود را انجام دادند.

نظر من باید مهم باشد نه صحبتی که در فضای مجازی نوشته شده است

سرمربی استقلال در ادامه تصریح کرد: شایعاتی که مطرح می‌شود مهم نیست،‌ مهم هواداران هستند که همه قلب آبی دارند. برخی مقابل 5 تا 10 هزار هوادار بازی کرده بودند اما الان مقابل 100 هزار نفر بازی می‌کنند، این برای بازیکنان سخت است که بخواهند خودشان را تطبیق بدهند گاهی اوقات بازیکنان بزرگی به بایرن‌مونیخ و بارسلونا می‌روند ولی نمی‌توانند خودشان را تطبیق بدهند و خیلی زود جدا می‌شوند اما برخی دیگر خیلی سریع  خود را در ترکیب تیم جا می‌اندازند. مثلاً تیام خیلی زود خودش را در تیم ما جا انداخت و توانست با سیستم تیم هماهنگ شود. شما دیدید در بازی پاری‌سن ژرمن و لیورپول بازیکن 70 میلیون یورویی روی نیمکت نشست اما کسی چرا نگفت. فضای مجازی مهم نیست و فقط من می‌توانم بگویم چه بازیکنی خوب بوده و چه بازیکنی بد. نظر من باید مهم باشد نه صحبتی که در فضای مجازی نوشته شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان