//
کدخبر: ۱۲۷۳۱۵ //

فتحی: از شفر همه جانبه حمایت می‌کنیم

سرپرست باشگاه استقلال از پیشکسوتان این تیم درخواست کرد تا فضای انتقادی را ایجاد نکنند.

فتحی: از شفر همه جانبه حمایت می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گو با برنامه ورزشگاه شبکه تهران گفت: شفر از مربیان باسابقه، بارزومه و توانمند در دنیا و اروپا است و باشگاه هم از او حمایت می‌کند. شفر ۵-۴ روز قبل از شروع مسابقات تیمش را تحویل گرفته و در هر صورت چند بازیکنش هم در هفته‌های ابتدایی به تیم اضافه شدند. من حمایت همه‌جانبه باشگاه را از شفر اعلام می‌کنم و مطمئن باشید به زودی تیم واقعی استقلال را خواهیم دید.

وی در ادامه خاطر در آستانه دیدار با السد نشان کرد:چند روزی بیشتر تا دیدار با السد نمانده است و از پیشکسوتان محترم باشگاه تقاضا می‌کنم فضای حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نکنند و با مصاحبه‌هایشان تمرکز شفر و بازیکنان استقلال را برهم نریزند.به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گو با برنامه ورزشگاه شبکه تهران گفت: شفر از مربیان باسابقه، بارزومه و توانمند در دنیا و اروپا است و باشگاه هم از او حمایت می‌کند. شفر ۵-۴ روز قبل از شروع مسابقات تیمش را تحویل گرفته و در هر صورت چند بازیکنش هم در هفته‌های ابتدایی به تیم اضافه شدند. من حمایت همه‌جانبه باشگاه را از شفر اعلام می‌کنم و مطمئن باشید به زودی تیم واقعی استقلال را خواهیم دید.

وی در ادامه خاطر در آستانه دیدار با السد نشان کرد:چند روزی بیشتر تا دیدار با السد نمانده است و از پیشکسوتان محترم باشگاه تقاضا می‌کنم فضای حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نکنند و با مصاحبه‌هایشان تمرکز شفر و بازیکنان استقلال را برهم نریزند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۳۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان