//
کدخبر: ۱۲۷۲۴۲ //

توخل: شاید نیمار فرداشب بازی نکند

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، تایید کرد که به دلیل در پیش بودن دیدار مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان، در دیدار فردا شب مقابل سن اتین از نیمار استفاده نکند.

توخل: شاید نیمار فرداشب بازی نکند
به گزارش فرتاک نیوز،

نیمار که به تازگی بار دیگر به عنوان کاپیتان تیم ملی برزیل انتخاب شد، در دو دیدار دوستانه اخیر سلسائو مقابل آمریکا و السالوادور به میدان رفت و در هر دو دیدار موفق به گلزنی شد.

او اکنون در 6 دیدار پیاپی برای برزیل و پاری سن ژرمن گلزنی کرده اما با توجه به حساسیت دیدار مقابل لیورپول در آنفیلد، توخل قصد دارد به او استراحت بدهد.

او به خبرنگاران گفت:" تنها مشکل این است: ریسک بازی کردن او در بازی فردا شب چیست؟ آیا او می تواند یک بازی کامل، بازی کند یا کمتر و همچنان به دیدار مقابل لیورپول فکر نکرد؟

توخل: شاید نیمار فرداشب بازی نکند

دیدار آنها چهارشنبه شب بود، سپس پرواز و تغییر ساعت بدن، او چطور باید به شرایط عادی برگردد. این شرایط برای مارکینیوس هم وجود دارد.

من واقعا دریبل زنی او را دوست دارم. به نظر من این چالش ماست که شرایطی فراهم کنیم که نیمار بتواند با توانایی هایش و مهارت دریبل زنی اش بازی کند."

اما توخل می تواند در دیدار فردا شب از مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی تیمش، که به شرایط مطلوب برگشته، استفاده کند:" واقعا مهم است که بازیکنی با کیفیت مارکو برگشته است. مهم است که او بهبود پیدا کرده است. او باید کار کند تا سلامت بماند. او کیفیتی استثنایی دارد. او می تواند در خط میانی تعیین کننده باشد. او بازیکن شجاعی است و همین می خواهد صاحب توپ باشد. این برای ما مهم است."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۲۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان