//
کدخبر: ۱۲۵۴۶۹ //

نیمار کاپیتان ثابت برزیل شد

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به عنوان کاپیتان ثابت تیم ملی کشورش انتخاب شد.

نیمار کاپیتان ثابت برزیل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 نیمار کاپیتان ثابت برزیل شدتیته سرمربی تیم ملی برزیل سیاست چرخش کاپیتانی بین اعضای تیمش را کنار گذاشت و نیمار ستاره پاریس سن ژرمن را به طور دائم به عنوان کاپیتان انتخاب کرد.

نیمار ۲۶ ساله که در رقابت‌های جام جهانی روسیه، به همراه برزیل حضور داشت و در یک چهارم نهایی برابر بلژیک حذف شد.

نیمار پس از پذیرفتن بازوبند کاپیتانی، در کنار تیته به خبرنگاران گفت: "من دوباره بازوبند را پذیرفتم، چون چیز‌های خیلی زیادی آموخته ام و خیلی بیشتر هم یاد خواهم گرفت و این مسئولیت برای من بسیار خوب خواهد بود. "

نیمار که بار‌ها به دلیل نوع عملکردش در تیم ملی مورد انتقاد قرار گرفت درباره شرایط خود در جام جهانی نیز گفت:" فکر می‌کنم هیچکس در اینجا حتی نزدیک به زندگی که من تجربه کردم را تجربه نخواهد کرد، نه در طول المپیک و نه همینطور پس از جام جهانی.

خیلی‌ها از من انتقاد کردند، خیلی چیز‌های بدی علیه من گفته شد و من هم در آن موقع (پس از باخت به بلژیک) آمادگی صحبت کردن را نداشتم؛ بنابراین وقتی اوضاع خوب نیست، ترجیح می‌دهم ساکت باشم، زیرا سکوت بهترین پاسخ است.

نیمار درباره منتقدانش اضافه کرد: "من در مورد این حرف زیاد ندارم. من بازیکنی هستم که اگر توپ را ۱۱ بار بگیرم در ۱۰ مورد به سوی دروازه حریف می‌روم. "

"من فکر می‌کنم آن‌ها اجازه نخواهند داد من به راحتی پاسکاری کنم.

من نمی‌توانم از آن‌ها خواهش کنم" ببخشید، اما اجازه بدهید من گل بزنم" در جام جهانی خطا‌های زیادی روی من انجام شد. اما این اتفاق افتاد. درس دیگری با من همراه است. "

هنگامی که از نیمار سوال شد که چگونه منتقدانش را ساکت می‌کند، او ادامه داد:" مسئولیت من با توجه به کاپیتانی حتی بیشتر شده است، اما اگر شماخوب فوتبال را بازی نکنید، نیازی به این بازوبند ندارید. "

"من می‌خواهم از طرفدارانی که از دست ما خشمگین شده اند عذرخواهی کنم، زیرا شکست چیز بسیار بدی است. ما معتقدیم که می‌توانستیم قهرمان جهان باشیم، اما این امکان پذیر نبود. "

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان