//
کدخبر: ۱۱۴۶۱۷ //
فصل گذشته نیمکت قدرتمندی داشتیم

برانکو: در پرسپولیس تنوع تاکتیکی داریم

سرمربی کروات سرخپوشان در حاشیه تمرین امروز در خصوص دیدار دوم تیمش در لیگ هجدهم و شرایط این تیم به صحبت پرداخت.

برانکو: در پرسپولیس تنوع تاکتیکی داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

 برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی ارزشمند مقابل پدیده مشهد، تیمش را مهیای اولین دیدار خانگی فصل می‌کند و امیدوار به کسب نتیجه مقابل فولاد خوزستان است.

او امروز در حاشیه تمرین سرخپوشان در جمع اصحاب رسانه گفت: فولاد استارت خوبی داشته و دربی منطقه ای را برد. به طور سنتی فولاد همیشه خوب بوده و برخی بازیکنانش رفته‌اند اما با بازیکنان دیگر خودشان را تقویت کرده اند. می‌دانیم چه چیز انتظارمان را می‌کشد بازی سختی داریم اما می‌خواهیم مثل همیشه برنده شویم. فصل قبل هم که ۲ بر صفر بردیم بازی ساده نبود.

برانکو ایوانکوویچ در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی و مصدومیت برخی بازیکنان که بالاجبار برای این تیم به میدان می‌روند گفت: بله طبیعی است که مشکل داریم ۴ بازیکن ما رفته‌اند و آنچیزی که زیبایی تیم ما در پارسال بود نیمکت قویی داشتیم. البته انتظار داریم بازی به بازی بهتر شویم. بازیکنان با تجربه مثل سیدجلال ،کمال و حسین ماهینی حامل انرژی خوبی برای تیم ما هستند و از بازیکنان تشکر می‌کنم که در گرمای هوا بدون هیچ مشکلی تمرین می‌کنند.

برانکو در مورد اینکه تیمش تغییر تاکتیک می‌دهد یا نه گفت: هدف ما این است که تعادلی در تاکتیک داشته باشیم و می‌خواهیم تنوع تاکتیکی هم داشته باشیم کار ساده‌ای نیست اما تلاش می‌کنیم به آن برسیم. نتیجه مهم ترین چیز در فوتبال است فلسفه و دیدگاه ما همیشه یک جور بوده است. برخی وقت‌ها می‌توان از پس کار برآمد گاهی هم نمی‌توان. پدیده تیمی هجومی و خشن بود و طبیعی بود کاری که همیشه باید انجام می‌دادیم را نتوانستیم انجام بدهیم.

سرمربی سرخپوشان در مورد وضعیت سروش رفیعی مقابل پرسپولیس در این هفته به میدان خواهد رفت یا نه گفت: خود سروش و مربی اش بهتر می‌دانند که بازی می‌کند یا نه.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۶۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان