//
کدخبر: ۱۱۴۰۴۷ //

مذاکره برای تمدید قرارداد ستاره ” پرسپولیس ” آغاز شد

هافبک عراقی پرسپولیس با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مدیران این تیم مواجه شده است.

مذاکره برای تمدید قرارداد ستاره ” پرسپولیس ” آغاز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بشار رسن که در اولین دیدار فصل هجدهم نمایشی درخشان از خود برابر پدیده مشهد به اجرا گذاشت، یکی از ستاره‌های کنونی تیم برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شود و مربی کروات سرخ‌ها از شرایط او کاملا رضایت دارد.

این مساله باعث شده تا پیشنهاد تمدید قرارداد به این هافبک جوان داده شود و مدیران پرسپولیس در تلاش هستند قرارداد این بازیکن را که در پایان فصل هجدهم تمام می‌شود را بار دیگر تمدید کنند.

بشار رسن در حال حاضر سهمیه زیر ۲۳ سال این تیم محسوب می‌شود و یکی از گزینه‌های احتمالی درخشش در این فصل و در نهایت ترانسفر محسوب می‌شود. اتفاقی که باعث شده تا مدیران پرسپولیس از هم اکنون به دنبال رضایت او برای ادامه همکاری با این باشگاه باشند.

بشار رسن، ستاره سابق تیم نیروی هوایی عراق بعد از درخشش در دیدارهای تیم باشگاهی و تیم ملی عراق مورد توجه سرخپوشان قرار گرفته بود و با قراردادی مناسب به این تیم پیوست. او در فصل گذشته در روزهای ابتدایی نمایش فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشت اما مصدومیت و حضور چندباره در اردوهای تیم المپیک و تیم ملی عراق باعث شد تا او جایگاه اصلی در ترکیب را از دست بدهد.

در این فصل با توجه به جدایی چند مهره اصلی ترکیب پرسپولیس، او بار دیگر به مهره قابل اعتماد برانکو ایوانکوویچ تبدیل شده و در بازی اول مقابل پدیده نمایش خوبی از خود به جا گذاشت. بشار که بعد از ثبت قرارداد با سرخپوشان اعلام کرده بود به دنبال درخشش در این تیم و حضور در فوتبال اروپاست، اکنون باید دید چه پاسخی به درخواست تمدید قرارداد پرسپولیس خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۰۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان