//
کدخبر: ۱۰۵۰۷۰ //
جام جهانی2018؛

سایت afc خبر داد: بیرانوند از کی روش خواست در تیم ملی بماند

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با دو ملی پوش ایرانی مصاحبه جالبی داشته است..

به گزارش فرتاک نیوز،

سایت رسمی کنفدراسیون  فوتبال آسیا (ای.اف.سی) امروز سه شنبه نوشت: بیرانوند در دیدار سرنوشت ساز شب گذشته که در نهایت با نتیجه 1 – 1 پایان یافت، ضربه پنالتی «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی کهکشانی ها را مهار کرد.

با این حال اگرچه این تساوی باعث شد تا تیم ایران بهترین نتیجه را در ادوار برگزاری جام جهانی بگیرد، اما به اندازه ای کافی نبود تا به رویای نخستین صعود ملی پوشان ایران به مرحله حذفی این رقابت ها جامه عمل بپوشاند.

بیرانوند در مصاحبه با ای.اف.سی اظهار داشت: می توانستیم تاریخ ساز شویم، متاسفیم که در برابر چشمان ایرانیان ناکام ماندیم، اما بازیکنان با تمام وجودشان بازی کردند. ما برای تاریخ سازی به جام جهانی آمده بودیم، برای انجام کارهای بزرگ؛ ایران باید به این تیم خود افتخار کند؛ ما در زمین بازی برای یکدیگر جان دادیم.

وی افزود: رونالدو یکی از بهترین بازیکنان جهان است، خوشحالم که پنالتی او را مهار کردم و باعث بازگشت تیم به بازی شدم؛ در واقع بعد از پنالتی ما بازی را اداره کردیم. سخت جنگیدیم و من دست تمامی بازیکنان و البته دستان کی روش را می بوسم، امیدوارم سال های سال در تیم ملی بماند چرا که رویای او بردن این تیم به مرحله حذفی است و من می دانم که او می تواند.

کی روش پرتغالی پیش از آغاز جام جهانی 2018، پس از دو دوره هدایت تیم ملی ایران به جام جهانی در اظهار نظری اعلام کرد که با پایان یافتن کار تیم تحت هدایتش در جام جهانی روسیه، از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

index

ای.اف.سی ادامه داد: ماجراجویی ایران در این تورنمنت بزرگ می توانست دست کم به اندازه ی یک بازی دیگر ادامه یابد اگر ضربه دقایق پایانی «مهدی طارمی» به جای گذر از کنار تیر عمودی دروازه «روی پاتریسیو» پرتغالی به تور دروازه ی او بوسه می زد؛ بوسه ای که می توانست منجر به پیروزی این تیم شده و صعودش را به دور بعدی رقابت ها قطعی کند.

با این حال، اتفاقات طبق انتظارات پیش نرفت و تیم ملی با این تساوی و کسب چهار امتیاز رده سوم گروه (بی) را از آن خود کرد و همراه با مراکش تک امتیازی روسیه را ترک کرد.

«کریم انصاری فرد» نیز در مصاحبه ای تصریح کرد: ما همگی از طارمی حمایت می کنیم، او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران است، اگر او آن موقعیت را از دست داده است،یعنی ما آن را از دست داده ایم.

وی ادامه داد: جای تاسف دارد، ما تا مدت ها با یادآوری این روز حسرت می خوریم، با بهترین تیم های جهان جنگیدیم و مستحق صعود بودیم. مردم امیدوار به صعود بودند و متاسفانه عملی نشد، خوشحالم که گل زدم و پاداش تلاش هم تیمی های خود را به آن ها هدیه دادم؛ اما این خوشحالی می توانست زیباتر باشد، اگر صعود می کردیم.

کاپیتان تیم ملی ایران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم این تیم را نگه داریم زیرا جام ملت های آسیا 2019 را در پیش داریم؛ علاوه بر این مشتاقانه امیدواریم که در دوره بعدی جام جهانی از مرحله گروهی صعود کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۵۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان