//
کدخبر: ۱۰۳۸۵۷ //

مربی پرتغال: دیدید ایران با اسپانیا چه کار کرد؟

فرناندو سانتوس این روزها مشغول آماده سازی تیمش برای بازی روز دوشنبه مقابل ایران است.

مربی پرتغال: دیدید ایران با اسپانیا چه کار کرد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرتغال پس از پیروزی 1-0 برابر مراکش و به دلیل دریافت یک کارت زرد بیشتر از اسپانیا، در رده دوم جدول گروه B جام جهانی قرار دارد.

01312939

فرناندو سانتوس که امروز در ابتدای تمرین پرتغال و در جمع خبرنگاران صحبت می کرد گفت:« اصلا برایم مهم نیست که به خاطر کارت زرد بیشتر در رده دوم قرار داریم. برای من فقط مهم این است که راهی دور بعد شویم. به یک امتیاز برابر ایران نیاز داریم ولی برای برد وارد زمین خواهیم شد. واضح است که می دانم ایران چه حریف دشواری است و اصلا کار ساده ای پیش رو نداریم.»

سانتوس ادامه داد:« من هر روز با بازیکنان در ارتباطم و هیچ فشاری به خاطر یدک کشیدن لقب قهرمانی اروپا روی خودمان نمی بینم. حداقل در تمرینات که چنین چیزی را ندیده ام. جام جهانی میدانی نیست که بتوانید به راحتی بر حریفان تان غلبه کنید.

همه بازی اسپانیا و ایران را دیدند که چگونه اسپانیا به دردسر افتاد و نیز شکست شب گذشته آرژانتین نیز هشدار خوبی برای همه بود. در جام جهانی فشار روی هر بازیکنی بیش از همیشه می شود و بار سنگینی روی دوش بازیکنان است.»

سانتوس در مورد شرایط تیمش گفت:« از لحاظ بدنی همه در بهترین شرایط قرار دارند و جو حاکم بر تمرین نیز شاد است ولی طبیعی است که استرس بیش از حد معمولی باشد. این فشار همیشه وجود دارد ولی بازیکنان می خواهند تا فینال پیش بروند. مطمئنم که برابر ایران بازی خوبی انجام خواهیم داد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۳۸۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان