//
کدخبر: ۴۵۴۱۹۴ //

تعداد جایگاه‌های عرضه کننده سوخت مایع در کرمانشاه به ۱۲۸ باب رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از راه اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره در استان کرمانشاه خبر داد.

تعداد جایگاه‌های عرضه کننده سوخت مایع در کرمانشاه به  128 باب رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

پیمان بهرامی افزود: مجتمع خدماتی رفاهی"سپهر" در زمینی به وسعت 12 هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی در حمیل به ایلام احداث شده است.وی افزود: این جایگاه که در یکی از مسیرهای اصلی زوار کربلای معلی به سمت مرز مهران و مرز خسروی قرار دارد، دارای 2 سکوی بنزین، 2 سکوی نفت گاز است.

بهرامی با بیان اینکه، مخازن بنزین و نفتگاز جایگاه سپهر هرکدام  45 هزار لیتر ظرفیت دارد، تصریح کرد: این جایگاه برای 10 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

 وی اضافه کرد: با احداث این جایگاه، شمار جایگاه‌های سوخت مایع و گازطبیعی این منطقه به 165 باب جایگاه رسید.

گفتنی است؛ 10 جایگاه سیار در مرزهای استان در حال سوخت‌رسانی هستند که از این تعداد 6 باب جایگاه در مرز پرویزخان، یک باب در شیخ صله، یک باب در سومار و یک باب در مرز شوشمی است، جایگاه مستقر در مرز خسروی نیز با ظرفیت 90 هزار لیتر در ایام اربعین فعال است.

منطقه کرمانشاه یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با شش ناحیه در شهرهای مرکزی (کرمانشاه)، قصرشیرین، اسلام‌آباد، سنقر، پاوه و کنگاور وظیفه تأمین سوخت مردم این استان را به‌ عهده دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۱۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان