//
کدخبر: ۴۵۲۲۳۸ //
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه:

افزایش ۱۱ درصدی مصرف بنزین در تعطیلات نوروز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت:مصرف بنزین از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل یازده درصد افزایش داشته است.

 افزایش ۱۱ درصدی مصرف بنزین در تعطیلات نوروز
به گزارش فرتاک نیوز،

پیمان بهرامی افزود: باتوجه به افزایش سفرهای نوروزی به این استان در سالجاری، مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

به گفته وی، در شرایط عادی به طور میانگین روزانه 2 میلیون لیتر بنزین در منطقه کرمانشاه به مصرف می‌رسید که در این ایام به روزانه  2 میلیون و 300 هزار لیتر رسیده است.

بهرامی اظهار داشت: بیشترین مصرف در بازه زمانی یادشده، مربوط به 28 اسفندماه1402 با 2 میلیون و 900 هزار لیتر وکمترین مصرف مربوط به روز نخست فروردین ماه 1403 با یک میلیون و 700 هزار لیتر است.

این مقام مسئول در منطقه کرمانشاه با بیان این که تمامی عوامل عملیاتی در این ایام تلاش میکنند که جریان تامین و توزیع سوخت با وجود افزایش مصرف، روندی روان و عادی داشته باشد و گردشگران جهت تامین سوخت موردنیاز مشکلی نداشته باشند، تصریح کرد: به هموطنان توصیه می شود از آغاز سفر در مبدا اقدام به سوختگیری شود و از کارت شخصی استفاده کنند اگرچه در مواقع اضطرار، کارت آزاد در جایگاه ها موجود می باشد.

بهرامی بر آمادگی 165 باب جایگاه عرضه سوخت در این استان تاکید و تصریح کرد: همگی جایگاهها فعال و در حال سوخترسانی به گردشگران نوروزی هستند.

وی پایش و کنترل مستمر فرآورده های نفتی را یکی از اولویت های اصلی شرکت ملی پخش کرمانشاه دانست و افزود: کارشناسان واحد فنی و خدمات سامانه هوشمند شرکت از جایگاه های عرضه سوخت در ایام تعطیلات بازدید می کنند.

بهرامی اضافه کرد: همشهریان و هموطنان گرامی می توانند پیشنهادات و گزارش تخلفات مشاهده شده را با سامانه کشوری ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۲۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان