//
کدخبر: ۴۲۲۲۷۴ //

روند مناسب سازی در کرمانشاه براساس برنامه اجرا خواهد شد

فرماندار کرمانشاه گفت: روند مناسب سازی معابر در کلانشهر کرمانشاه برای دسترسی عموم مردم براساس برنامه‌ای مشخص اجرایی خواهد شد.

روند مناسب سازی در کرمانشاه براساس برنامه اجرا خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا آمویی در نخستین جلسه کمیته مناسب سازی اماکن دولتی و معابر عمومی شهرستان کرمانشاه که در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: مناسب سازی سبب ایجاد بستری راحت برای دسترسی همه اقشار جامعه به خدمات مورد نیاز می‌شود.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه در معابر پرتردد شهر کرمانشاه مناسب سازی اجرا شده است بیان کرد: اداراتی که بیشترین مراجعه کننده را دارند یا مراجعه کننده آنها دارای شرایطی خاص است باید اهتمام بیشتری نسبت به مناسب سازی مسیر دسترسی بیرونی و محیط داخلی اداره داشته باشند.
آمویی فضاهای شهری همچون بوستان‌های مناطق هشتگانه شهرداری کرمانشاه را یکی دیگر از اولویت‌های مناسب سازی دانست و خاطرنشان کرد: فضاهای فرهنگی، تفریحی، اقامتی و... برای تردد تمامی اقشار جامعه باید مناسب سازی شود تا امکان استفاده از این مکان‌ها برای عموم مردم فراهم شود.
فرماندار کرمانشاه با پیشنهاد به اعضای کمیته مناسب سازی برای بازدید میدانی از سطح شهر تأکید کرد: جلسات کمیته مناسب سازی باید با حضور کارشناسان برای بررسی تخصصی برگزار شود و مصوبات این جلسات برای اجرا در کمیته اصلی مطرح شده تا به ادارات سطح شهرستان کرمانشاه ابلاغ گردد.
آمویی با بیان اینکه بار اصلی مناسب سازی بر عهده شهرداری کرمانشاه است بیان کرد: اولویت‌های مناسب سازی شهر کرمانشاه براساس بررسی در جلسات تخصصی به شهرداری ابلاغ خواهد شد تا در لایحه بودجه شهرداری قرار گیرد و روند مناسب سازی شهر کرمانشاه براساس یک برنامه اجرا شود.
فرماندار کرمانشاه با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های جدید برای استفاده تمامی اقشار مناسب سازی شده که روند الحاق آنها به ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه با استخدام رانندگان و تعیین خطوط فعالیت این اتوبوس‌ها در سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر در دست اقدام است.
در این جلسه گزارش بهزیستی شهرستان کرمانشاه در مورد روند مناسب سازی در کرمانشاه ارائه شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۲۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان