//
کدخبر: ۴۰۱۹۹۳ //
سرپرست فرمانداری کرمانشاه:

فرآیند تولید آرد تا تبدیل شدن به نان در کرمانشاه ساماندهی می‌شود

سرپرست فرمانداری کرمانشاه از ساماندهی فرآیند تولید آرد تا تبدیل شدن به نان و رسیدن به دست مصرف‌کننده در کرمانشاه خبر داد.

فرآیند تولید آرد تا تبدیل شدن به نان در کرمانشاه ساماندهی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا آمویی در گفتگویی با فرتاک نیوز با اشاره به موضوع عدم رضایت مردم از عملکرد نانوایی‌های سطح شهر کرمانشاه اظهار کرد: از آغاز شروع مسئولیتم رسیدگی به وضعیت نانوایی‌ها با توجه به دغدغه مردم یکی از اولویت‌های کاری‌ام بوده و در این زمینه جلسات متعددی را با صنف خبازان برگزار کرده‌ایم و مشکلات مردم ومتقابلا نانوایی‌ها بررسی شده است.
 سرپرست فرمانداری کرمانشاه از جمله مشکلات مردم کرمانشاه در موضوع نانوایی‌ها را عدم کیفیت نان، ساعت تعطیلی‌روزانه، تعطیلی‌های هفتگی و گاها تعطیلی‌های بی‌برنامه عنوان کرد و افزود: متقابلا نانوایی‌ها هم قیمت نان، نبود کارگران متخصص و بالا بودن هزینه دستمزد کارگران ماهر را از جمله مشکلات خود دانستند.
وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که با استاندار کرمانشاه و تعدادی از نانوایان سطح شهر برگزار شد برنامه‌هایی تدوین گردید و بر این اساس مقرر شد در دوره‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت  سه ماهه، شش ماهه و یکساله روند تولید آرد تا فرایند تبدیل شدن به نان و رسیدن به دست مصرف‌کننده ساماندهی شود.
آمویی خاطرنشان‌ کرد: خود را موظف میدانیم بر اساس بررسی‌های میدانی، اسنادی وتحلیل‌های انجام گرفته، وضعیت نان کرمانشاه را در سریعترین زمان ممکن ساماندهی نماییم.
خبرنگار:طیبه‌ دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۹۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان