//
کدخبر: ۴۲۰۱۷۱ //

کاهش ۸۹ درصدی فوتی ها و ۲۷ درصدی آمار جرائم کرمانشاه در اربعین

فرمانده انتظامی استان گفت: در ایام اربعین امسال، سوانح منجر به فوت 89 درصد و آمار جرائم نیز 27 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

کاهش 89 درصدی فوتی ها و 27 درصدی آمار جرائم کرمانشاه در اربعین
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "مهدی حاجیان" در جلسه قرارگاه اربعین انتظامی استان که با حضور جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح در مرز خسروی برگزار شد، اظهار داشت: با تلاش همه همکاران و حضور میدانی آن ها، امنیت خوبی برای زائران اربعین فراهم شد و آن ها با فراغ بال به کربلای معلی مشرف شدند.
وی ادامه داد: هرچند مشکلاتی نیز وجود داشته است که در دیدارهایی که با همتایان و مسئولان عراقی داشتیم آن ها را اعلام کرده و خوشبختانه یکی پس از دیگری در حال مرتفع شدن است.
سردار حاجیان یکی از اقدامات انجام گرفته را ایجاد 41 توقفگاه با ظرفیتی در حدود 22 هزار نفر عنوان کرد و گفت: گشت های انتظامی نیز در کنار این توقفگاه ها به صورت شبانه روزی فعال بوده اند تا امنیت زائران به خوبی تامین شود.
رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از فعال بودن 58 گیت رفت و برگشت در پایانه مرزی خسروی خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای افزایش این گیت ها تا 90 مورد هم وجود دارد.
وی همچنین از کاهش 89 درصدی آمار فوتی های سوانح رانندگی در اربعین امسال نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: در جرائم نیز 27 درصد کاهش داشته ایم.
سردار حاجیان در پایان با بیان اینکه بالغ بر 5100 نیروی پلیس در ماموریت اربعین به کارگیری شده اند، افزود: لازم است صمیمانه از تک تک آن ها که با نگاه اعتقادی و با جان و دل به صورت شبانه روزی برای خدمات رسانی به زائران تلاش کردند، تشکر و قدردانی کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۱۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان