//
کدخبر: ۴۱۹۹۴۹ //

برگزاری اولین رویداد "بسامد" در پارک علم و فناوری کرمانشاه

اولین رویداد "بسامد" به همت پارک علم و فناوری کرمانشاه و با همکاری شرکت دانش‌بنیان "سانا صنعت ماندگار" در برج علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری اولین رویداد "بسامد" در پارک علم و فناوری کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین رویداد بسامد (به هم‌رسانی‌ سرمایه‌گذاران، ایده‌پردازان، متخصصین و دانش‌بنیان‌ها) با همکاری شرکت دانش‌بنیان سانا صنعت ماندگار عصر امروز ( هشتم شهریور) در برج علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد.
رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ابتدای این مراسم اظهار کرد: برای تحریک فناوری و توسعه نوآوری مدل‌هایی در دنیا ارائه شده که یکی از آنها مدل " پوش تکنولوژی" یا فناوری فشار است که بر اساس فناوری‌های نوظهوری که وجود دارد، محصولات فناورانه تولید و در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.
"سیامک آزادی" افزود: تولید این محصول فناورانه گاها با چالش‌ متقاعد کردن و پذیرش این محصول در بازار مواجه می‌شود.
وی دومین مدل‌ تحریک فناوری و توسعه نوآوری را کشش بازار عنوان کرد و گفت: این مدل مبتنی بر نیاز بازار است و محصولی که تولید می‌شود نیاز شناسایی شده از سوی بازار را رفع می‌کند.
آزادی اضافه کرد: اتفاق خوبی که در این مدل می‌افتد اینست که از بازار به محصول می‌رسیم و در فرایند ارائه دچار مشکلات کمتری خواهیم شد.

0fbd0764-45cb-4271-9c89-3d9fa3490e5d


رئیس پارک علم و فناوری با اشاره به برگزاری رویداد بسامد افزود: رویداد بسامد آغازی بر تمرکز روی مدل کشش بازار است که بر اساس نیاز بازار و فناوری‌های که به هر دلیل دستیابی به آنها سخت‌ است نیازها، شناسایی و تیم‌‌هایی برای برآورده سازی آنها شکل می‌گیرد و بعد از آماده سازی برای سرمایه‌گذاری ارائه خواهد شد و در واقع از بازار به محصول می‌رسیم.
آزادی در ادامه بیان داشت: در آینده نزدیک مرکزی در راستای رفع نیازهای فناورانه در استان راه‌اندازی خواهد شد که با شروع به کار این مرکز، تحقیق در حوزه بازار با حضور متخصصین این حوزه انجام خواهد شد و در نهایت نیاز بازار شناسایی و محصول نهایی تولید خواهد شد.


رئیس پارک علم و فناوری خاطر نشان کرد: راه‌اندازی این مرکز بدون کمک ساختارهای فناورانه امکانپذیر نیست و به دنبال این هستیم که در عین‌حال که قابلیت‌های عملکردی یک محصول را افزایش می‌دهیم هزینه محصول را نیز کاهش دهیم.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان