//
کدخبر: ۴۱۹۲۵۷ //
مدیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه خبر داد؛

استفاده از تسهیلات بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران در غالب خدمات جدید "مهر‌پوز" و "سفرکارت"

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه در غالب طرح‌های جدید "مهر‌ پوز" و "سفرکارت" تسهیلات استفاده از کارتخوان و تورهای گردشگری با کارمزد چهار‌ درصد پرداخت می‌کند.

 استفاده از تسهیلات بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران در غالب خدمات جدید "مهر‌پوز" و "سفرکارت"
به گزارش فرتاک نیوز،

 نشست خبری مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه به مناسبت هفته دولت امروز (پنجم مرداد) برگزار شد.

" محمدسیروان گرامی‌پرور " در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه ۲۱ شعبه فعال شامل؛ ۹ شعبه درشهرکرمانشاه و ۱۹ شعبه در شهرستان‌های دیگر دارد اظهار کرد: در سال گذشته ۶۵ هزار و ۷۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مشتریان این بانک پرداخت شده و در پنج‌ماهه سال جاری نیز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶۲‌ هزار و ۲۳۴ فقره تسهیلات پرداخت کرده‌است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه همچنین منابع این بانک در استان طی سال گذشته را بیش از ۵۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ این منابع به  بیش از ۷۰‌ میلیارد ریال رسیده است که تمامی این مبالغ از طریق سپرده‌گذاری مردمی و خرد تامین شده و سپرده دولتی نیست.

وی تعداد مشتریان این بانک در استان را بیش از ۳۲۹ هزار نفر عنوان کرد و بیان داشت: نسبت مطالبات به مصارف در استان ۵۲ صدم درصد است که از میانگین کشوری در سطح بالاتری قرار داریم.

 به گفته گرامی‌پرور تا پایان سال گذشته بی ش از ۲۵ هزار میلیارد ریال از منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در غالب تسهیلات مختلف به مشتریان پرداخت شده که در سال‌جاری این میزان به ۸۳ هزار و ۹۴۹ میلیارد ریال رسیده است‌.

این مقام مسئول همچنین تعداد تسهیلات پرداختی بدون ضامن به مشترکین طی سال گذشته را ۴۳۵ هزار فقره و در پنج ماهه اول سال جاری را ۲۱۷ هزار فقره عنوان کرد.

مدیر شعب‌بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه اضافه کرد: در سال گذشته ۲۱‌ هزارو ۳۸۳ مشتری این بانک بصورت آنلاین افتتاح حساب کرده‌اند و در پنج‌ماهه اول سال‌جاری نیز حدود ۲۰‌هزار‌ نفر بصورت آنلاین به مشتریان این بانک پیوسته‌اند.

گرامی پرور در گوشه‌دیگری از سخنانش اشاره‌ای به تعداد پرونده‌های تسهیلات آنلاین در استان در سال گذشته داشت و گفت: سال گذشته بیش از شش هزار و ۲۹۳ فقره تسهیلات آنلاین و در پنج ماهه سال جاری نیز بیش از ۱۵ هزار فقره تسهیلات به صورت آنلاین به مشترکین پرداخت شده است.

وی یکی از طرح‌های نوین که برای اولین بار در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اجرایی شده را، استفاده از سهام به عنوان وصیقه عنوان کرد و بیان داشت: مشتریانی که در بورس دارای سهام هستند از طریق سامانه "ستاره" می‌توانند سهام خود را به عنوان وصیقه بانکی ثبت نمایند و بدون ضامن تا ۲۰۰ درصد ارزش سهام و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با کارمزد چهار درصد تسهیلات دریافت نمایند.

وی در ادامه تعداد تسهیلات پرداختی درحوزه فرزند‌آوری را  طی سال گذشته ۱۳۵ فقره و در پنج ماهه سال جاری را ۱۵۷۶ فقره معادل ۶۶۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با توجه به تاکیدات دولت سیزدهم در راستای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند‌آوری  در حال حاضر پشت نوبتی برای دریافت این تسهیلات نداریم.

مدیرشعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ادامه تعداد تسهیلات پرداختی به مددجویان کمیته‌امداد در پنج ماهه اول سال جاری را  ۱۵۳۶ فقره معادل ۹۱۸ میلیارد ریال و تسهیلات پرداختی به مددجویان بهزیستی را ۵۹۰ فقره معادل ۳۶۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال جاری و در غالب حمایت از دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد نیز ۱۴ فقره تسهیلات به ارزش چهار میلیارد ریال پرداخت کرده است.

وی همچنین از پرداخت بیش از ۵۰ فقره تسهیلات معادل ۷۵ میلیارد ریال به خبرنگاران استان خبر داد و افزود: این تسهیلات به ازای هر نفر  ۱۵۰ میلیون تومان به خبرنگاران متقاضی پرداخت شده است.

گرامی‌پرور در ادامه از تحول جدید و ارزشمندی که درحوزه گردشگری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه که برای اولین بار در کشور راه‌اندازی شده خبر داد و بیان داشت: با توجه به تاکیدات استاندار کرمانشاه در حوزه گردشگری، کارت ارائه خدمات گردشگری "سفر‌کارت" که محصول جدیدی  از این بانک است در اختیار تورهای گردشگری و شرکت‌های توریستی قرار داده خواهد شد تا افراد معرفی شده، از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد در سفرهای زیارتی و سیاحتی استفاده نمایند.

وی خاطر نشان کرد: جلسات اولیه با سازمان حج و‌زیارت و میراث فرهنگی برگزار شده و در صورت انعقاد قرارداد با شرکت‌ها و تورهای گردشگری پرداخت این تسهیلات آغاز خواهد شد که امیدواریم بتوانیم سهم کوچکی در توسعه گردشگری استان داشته باشیم.

مدیرشعب بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران همچنین از آغاز و اجرای جشنواره‌ای با عنوان "مهر‌ پوز" که تا پایان شهریور‌ماه سال جاری در استان ادامه دارد خبر داد و یاد‌‌آور شد: تمامی تجار، بازرگانان و صاحبان مشاغل که از دستگاه پوز (کارتخوان) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده می‌کنند می‌توانند از امتیاز بیشتری برای استفاده از تسهیلات این بانک بهره‌مند شوند.

به گفته گرامی‌پرور بانکداری هوشمند گامی فراتر از بانکداری الکترونیک و دیجیتال است و گزینه "وام فوری" در اپلیکیشن بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به این موضوع اشاره دارد که تمامی مشتریانی که دارای معدل و رتبه اعتباری مناسب باشند می‌توانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان "وام فوری" و بدون ضامن دریافت نمایند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۲۵۷ //
ارسال نظر
 
  • آرمین

    سلام آقایون مدیر من عضو بانک قرض الحسنه مهرایران هستم یک شهروندمعمولی و جوان هست م واقعا به وام نیاز دارم ممنون میشم جواب گو باشد مچکرم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان