//
کدخبر: ۴۱۷۹۹۵ //
استاندار کرمانشاه خبر داد؛

افزایش تعداد زائرین" پیاده‌روی اربعین حسینی" در مرز خسروی /آمادگی خوبی برای میزبانی در اختیار داریم

استاندار کرمانشاه از افزایش تعداد زائرین "پیاده‌روی اربعین حسینی" در مرز خسروی خبر داد و گفت: آمادگی خوبی برای میزبانی در اختیار داریم.


افزایش تعداد زائرین" پیاده‌روی اربعین حسینی" در مرز خسروی /آمادگی خوبی برای میزبانی در اختیار داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از مرز خسروی و بررسی آمادگی این مرز برای میزبانی از زائران اربعین حسینی اظهار کرد: تعداد زائرینی که مرز خسروی را به عنوان مسیر تردد و تشرف به عتبات عالیات و راهپیمایی اربعین برگزیدند در حال افزایش است.
محمدطیب صحرایی افزود: در حال حاضر مقدمات خدمت رسانی شایسته به زائرین فراهم شده و امیدوارم کسانی که این مسیر را برای تشرف انتخاب می‌کنند سفری ایمن و دلنشین را تجربه نمایند و بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای زائرین حرم سیدالشهدا (ع) باشیم.
وی در ادامه اشاره‌ای به اقداماتی که در مرز خسروی و شهرهای منتهی به مرز در حال اجرا است، داشت و گفت: آمادگی خوبی برای پذیرایی از زائرین در استان ایجاد شده و مجموعه امکاناتی که برای این پذیرایی نیاز هست را در اختیار داریم.
استاندار کرمانشاه اضافه کرد: راه‌های استان آمادگی خوبی برای تردد دارند و نقاط حادثه خیز استان شناسایی و مشکلات آنها مرتفع شده است، پارکینگ‌‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سایبان‌ها نمازخانه‌ها، سیستم‌های داخلی و محوطه پایانه همگی مهیای میزبانی مطلوب از زائرین پیاده‌روی اربعین است.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۹۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان