//
کدخبر: ۳۹۴۴۰۴ //

رئیس کل دادگستری از مجتمع‌های قضایی کرمانشاه بازدید کرد

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران از مجتمع‌های قضایی کرمانشاه بازدید و در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری از مجتمع‌های قضایی کرمانشاه بازدید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بعد از ظهر شنبه از مجتمع‌های تجدید نظر، معاونت توسعه حل اختلاف و دادسرای ناحیه ۲ کرمانشاه بازدید و در دیدار با قضات و کارکنان این مجتمع‌ها در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفتند.

توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار کرد: خدمت در دستگاهی همانند دستگاه قضائی با انبوه کارها و مسائل و محدودیت‌های خاص خود به نوعی ایثار است و این ایثار باید برای رضای خداوند باشد.

وی ادامه داد: بر ماست در خدمت به مردم رعایت عدل و انصاف داشته باشیم و با برخورد ملایم و تکریم آنها را از تنش‌های روحی و روانی دور کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تشریح عملکرد دستگاه قضائی استان، گفت: دادگستری استان کرمانشاه در کشور عملکرد بسیار خوبی دارد و این حاصل زحمات و تلاش‌های قضات و کارکنان است.

از دیگر توصیه‌های رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تأکید بر صدور آرا متقن و مستند، اقناع طرفین دعوی، تلاش برای سازشی کردن برخی پرونده‌ها و حفظ و ارتقا روند روبه رشد محاکم بود و در ادامه از زحمات همه همکاران قضائی و اداری به سبب زمینه سازی برای روند رو به رشد دادگستری استان کرمانشاه تقدیر کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۴۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان