//
کدخبر: ۳۷۶۱۸۰ //
استاندار کرمانشاه خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت شهربازی در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه متاسفانه طی سال‌های گذشته نسبت به ایجاد شهربازی، شهر کتاب و نمایشگاه بین المللی استان بی‌توجهی شده، عنوان کرد: در زمینه ساخت شهربازی، یک تفاهم‌نامه با یک سرمایه‌گذار منعقد شده و قرار است عملیات اجرایی این پروژه بزرگ به‌زودی آغاز شود.

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت شهربازی در کرمانشاه

بهمن امیری مقدم در اولین آئین تجلیل از افتخارآفرینان بین‌المللی و ملی کودک و نوجوان استان کودکان و نوجوانان را آینده‌سازان کشور دانست و گفت: همه باید به بالندگی کودکان و نوجوانان کمک کنیم.

 به گزارش فرتاک‌نیوز؛ وی نسل جدید را بسیار باهوش، مستعد و شایسته دانست و گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب بر توجه ویژه به این نسل تاکید شده و باید از نوآوری و خلاقیت این عزیزان در قالب تشکیل اتاق‌های فکر و اندیشه استفاده شود.

62440470استاندار کرمانشاه در ادامه بر ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه تاکید و تصریح کرد: دشمنان سرزمین ما از پیروزی زیبا و مقتدرانه جوانان تیم ملی کشورمان و شادی و شعف مردم آزرده خاطر هستند. تیم ملی در قطر گل کاشتند و با پیروزی خودشان یک شادی و نشاط را در کشور ایجاد کردند و دعا می کنیم در ادامه رقابت‌ها با برد تیم آمریکا و صعود به مرحله بعد، یک خوشحالی مضاعفی را در کشور ایجاد کنند.

استاندار کرمانشاه بر ایجاد نشاط در کودکان و نوجوانان هم تاکید و تصریح کرد: تمامی برنامه‌های این نسل آینده ساز باید با نشاط همراه باشد.

وی گفت: متاسفانه طی سال‌های گذشته نسبت به ایجاد مجموعه‌های شهربازی، شهر کتاب و نمایشگاه بسیار بی‌توجهی شده، اما اکنون اجرایی شدن آنها در اولویت مدیریت ارشد استان است و قطعا انجام می‌شود.

امیری مقدم عنوان کرد: در زمینه ساخت شهربازی، یک تفاهم‌نامه با یک سرمایه‌گذار منعقد شده و قرار است عملیات اجرایی این پروژه بزرگ به زودی آغاز شود. 

وی ادامه داد: مدیریت ارشد استان خواهان ایجاد شهرهای زیبا، پرتحرک و با نشاط برای تمام مردم استان کرمانشاه است و این برنامه را اجرایی خواهیم کرد. 

وی همچنین بر ضرورت تهیه و پخش یک برنامه تلویزیونی ویژه کودکان و نوجوانان از شبکه زاگرس شد و با محوریت و اجرای خود آنان تاکید کرد.

امیری مقدم ادامه داد: مهارت آموزی یکی دیگر از اولویت‌های این نسل است و هر فردی که وارد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا آموزش و پرورش می‌شود باید در راستای استعدادهایش، صاحب یک مهارت کاربردی شود.

وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان دانش‌آموزان نیز باید با اولویت دنبال شود تا زمینه  و بستر کار و فعالیت علمی در فضایی مفید و سازنده، جدا از شبکه‌های مخرب اجتماعی برای این نسل آینده ساز فراهم شود. 

وی در پایان ولایتمداری، انقلابی بودن، پاکدستی، تلاش و خلاقیت را یکی از ویژگی‌های یک مدیر ممتاز دانست افزود: علاوه بر این ویژگی‌ها، ارتباط و تعامل خوب با همکاران و مخاطبین و خلاقیت در کار می‌تواند موجب موفقیت یک مدیر در عرصه عمل شود و خوشبختانه این ویژگی در مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیده می‌شود چنانچه طی ماه های اخیر شاهد یک تحول مثبت در کانون بوده‌ایم که قابل تقدیر است.

در این مراسم کودکان و نوجوانان برگزیده استان کرمانشاه با اهدای لوح از تلاش‌ها و پیگیری های استاندار کرمانشاه برای توسعه استان و حمایت از نخبگان کودک و نوجوان تجلیل کردند. 

پایان بخش این مراسم تقدیر از افتخارآفرینان بین‌المللی و ملی کودک و نوجوان استان کرمانشاه بود

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۱۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان