//
کدخبر: ۳۵۹۱۴۰ //
استاندار کرمانشاه خبر داد؛

رییس جمهور پنجشنبه به کرمانشاه سفر می‌کند/ ۸۰ هزار میلیارد پروژه نیمه‌تمام و ۲۰۰ طرح و پروژه اساسی در استان تعیین تکلیف می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: آیت‌الله رئیسی پنجشنبه همین هفته به کرمانشاه سفر می‌کند و در این سفر 800 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام و 200 طرح و پروژه اساسی در استان تعیین تکلیف می‌شود.

رییس جمهور پنجشنبه به کرمانشاه سفر می‌کند/ 80 هزار میلیارد پروژه نیمه‌تمام و 200 طرح و پروژه اساسی در استان تعیین تکلیف می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

"بهمن امیری‌مقدم" در نشست خبری که امروز در استانداری برگزار شد گفت:پنجشنبه ۲۳ تیرماه آیت‌الله رئیسی به همراه ۱۰ نفر از وزار و تعدادی از معاونین به کرمانشاه سفر می‌کند.

  وی‌افزود: همه ما باید به عنوان ید‌واحده از فرصتی که در این سفر برای استان ایجاد شده استفاده نماییم و با ارائه راهکارها و ظرفیت‌ها مشکلات استان را منعکس نماییم

 استاندار کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های سفر روز پنجشنبه آیت‌الله رئیسی به استان کرمانشاه گفت: بعدازظهر روز پنجشنبه ساعت 17:30 دقیقه مردم استان کرمانشاه بدون محدودیت حضور می‌توانند با در ورزشگاه 6000 نفری امام‌خمینی (ره) دیداری چهره‌به‌چهره با رییس جمهور داشته باشند و مشکلات خود را مطرح نمایند.

 امیری‌ مقدم شرکت در جلسه شورای اداری و شرکت درشورای‌ گفتگو واشتغال را از دیگر برنامه‌های مهم سفر آیت‌الله رئیسی به استان کرمانشاه اعلام کرد و‌گفت: وزرا همراه ایشان نیز با حضور در شهرستان‌های مختلف مشکلات را احصا و در شورای اداری مطرح خواهند کرد.

مقام ارشد استان خاطر نشان کرد: در این سفر 80 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام و 200 طرح و پروژه اساسی تعیین تکلیف خواهند شد.

تتتت

امیری‌مقدم همچنین با اشاره به پروژه سامانه گرمسیری و سردسیری نیز گفت: در این سفر اتمام‌ سامانه گرمسیری و آغاز عملیات اجرایی سامانه سردسیری تعیین تکلیف می‌شود.

 این مقام‌مسئول با اشاره به اینکه بیش از 22 هزار و 346 میلیارد تومان طرح‌های اشتغالزایی در استان وجود دارد گفت: در این سفر بیش از 100 طرح حمایتی و ایجابی پیگیری می‌شود که در زمینه اشتغال مثمر ثمرخواهد بود.

 وی همچنین از معرفی مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین در این سفر خبر داد و گفت: طرح جامع و جذب سرمایه‌گذاری نیز در این پروژه آغاز خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه کیفی‌سازی و افزایش ظرفیت پالایشگاه کرمانشاه و آغاز عملیات اجرایی بیش از 30 هزار واحد مسکونی مسکن ملی در طرح جهش تولید مسکن را نیز از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی روانسر و پالایشگاه آناهیتا که 67 درصد سهام مربوط به قرارگاه خاتم، 13 درصد مربوط به هلدینگ اهداف و 20 درصد آن مربوط به صنعت پالایش نفت کشور است نیز در این سفر آغاز خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۱۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان