//
کدخبر: ۳۵۶۹۷۵ //
استاندار کرمانشاه:

خروج بدون مجوز هرگونه نهاده‌های دامی و کاه و کلش از استان ممنوع است/ اجرای طرح جامع ساماندهی پایانه‌ پرویزخان را با جدیت دنبال می کنیم

استاندار کرمانشاه گفت:خروج بدون مجوز هرگونه نهاده‌های دامی و کاه و کلش از استان ممنوع است

خروج بدون مجوز هرگونه نهاده‌های دامی و کاه و کلش از استان ممنوع است/ اجرای طرح جامع ساماندهی پایانه‌ پرویزخان را با جدیت دنبال می کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه در دومین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت:  برای مبارزه با قاچاق سوخت، نیاز به تبادل تجارب و وحدت رویه در استان‌های مرزی داریم.

 وی افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز لازم است برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که نگاه همه‌جانبه و چندبعدی اعم از اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در دستور کار قرار گیرد.

  امیر مقدم تصریح کرد:اجرای طرح جامع ساماندهی اصولی و اساسی پایانه‌ی مرزی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین را با محوریت وزارت راه و شهرسازی، با جدیت دنبال میکنیم.

 استاندار کرمانشاه  گفت: قاچاق سوخت، هدر رفتن سرمایه‌های مردم، نظام و کشور است. همه مسوولین ذیربط باید در مبارزه جدی در این زمینه، همت کنند.

 مقام ارشد استان بیان داشت:خرد جمعی و هماهنگی شهرستانی در شهرستان پاوه در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز قابل تحسین است که از این بابت از مسوولین ذیربط به ویژه فرماندار و دادستان محترم تشکر میکنیم.

 وی یادآور شد: مدیران کل گمرک و حمل‌ونقل و پایانه‌ها، نواقص نرم‌افزاری پایانه‌های مرزی را در راستای رصد و پایش ترانزیت کالا، در اسرع وقت برطرف نمایند.

 امیری مقدم افزود: خروج بدون مجوز هرگونه نهاده‌های دامی و کاه و کلش از استان ممنوع است و رفع نیازمندیهای استان در این خصوص در اولویت است.

   این مسئول در پایان گفت: برگزاری نشست‌های کارگروه فرهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت مستمر و منظم در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است؛ در ابتدای این نشست سعید قاسمی دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن قرائت فرمان رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی» در مورد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آثار غیرقابل‌جبران پدیده قاچاق بر تولید داخلی و تجارت قانونی و آسیبهای متعدد آن بر وضعیت سرمایه‌گذاری و اشتغال استان را تشریح نمود و به استناد فرمان مقام معظم رهبری، انسجام و‌ هم‌افزایی دستگاههای ذیربط اجرایی، نظامی و انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز را خاطرنشان ساخت‌.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۹۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان