//
کدخبر: ۳۵۳۴۰۱ //
استاندار کرمانشاه:

اعتبارات محرومیت زدایی فرصتی برای تامین آب شرب سالم برای روستائیان است

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه اعتبارات محرومیت زدایی فرصتی برای تامین آب شرب سالم برای روستائیان است، عنوان کرد: آبفا باید روستاهایی که مشکل آب شرب دارند را هرچه سریع‌تر شناسایی کند تا در قالب این طرح از آب شرب سالم بهره‌مند شوند.

اعتبارات محرومیت زدایی فرصتی برای تامین آب شرب سالم برای روستائیان است
به گزارش فرتاک نیوز،

 "بهمن امیری‌مقدم" در دومین نشست قرارگاه عملیاتی استانی برای تامین آب شرب روستایی که با حضور سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه و دیگر مدیران عضو قرارگاه برگزار شد؛ اظهار کرد: تامین آب شرب سالم برای روستائیان از اولویت‌های دولت مردمی دکتر رئیسی و مدیریت ارشد استان است.

وی افزود: خوشبختانه مجلس اعتبارات خوبی برای محرومیت زدایی تصویب کرده‌است و سهم مناسبی از این اعتبارات برای آب رسانی به روستاهای کرمانشاه اختصاص یافته است. 

استاندار کرمانشاه یادآور شد: با توجه نیاز جدی روستاهای محروم به آب شرب، آبفا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که حتی یک ریال از این اعتبارات ارزشمند، برگشت نخورد.

امیری مقدم بر نظارت دقیق بر روند اجرای پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: لوله‌ها، شیرآلات و ابزارهای به کار گرفته شده در این پروژه باید از استاندارد و کیفیت لازم برخوردار باشند تا در زمان بهره برداری، مردم دچار مشکل نشوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش سپاه پاسداران را یک نیروی پیشتاز و خط شکن در عرصه محرومیت زدایی توصیف کرد و گفت: سپاه به عنوان یک نیروی مخلص و مردمی در همه عرصه‌ها پیشتاز و خط شکن بوده است و ظرفیت ها و توانمندی‌های این مجموعه با هیچ مجموعه ای قابل مقایسه نیست.

استاندار کرمانشاه گفت: توان عظیم این مجموعه انقلابی می تواند به اجرای سریع و مناسب طرح آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب سالم، بسیار کمک کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان