//
کدخبر: ۳۴۹۳۶۰ //

توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمانشاه به همت سپاه نبی‌اکرم (ص)

به همت سپاه نبی‌اکرم (ص) مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان با توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمانشاه برگزار شد.

توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمانشاه به همت سپاه نبی‌اکرم (ص)
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ سعید بهشتی‌راد معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) در مراسم مرحله دوم‌ نهضت کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در راستای ادامه نهضت کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان در مرحله دوم این نهضت به مناسبت عید سعید‌فطر ۲۴ هزار بسته معیشتی توسط گروهای جهادی بین‌اقشار آسیب‌پذیر استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

وی تعداد بسته‌های توزیع شده در استان طی دو مرحله را ۴۰ هزار بسته عنوان کرد و افزود: در مرحله اول این طرح که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد نیز ۱۶ هزار بسته معیشتی در استان توزیع گردید.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی‌اکرم (ص) ارزش ریالی هر بسته در این مرحله را ۴ میلیون ریال و شامل برنج، روغن، مرغ و خرما عنوان کرد و گفت: افرادی که این بسته‌ها را دریافت می‌کنند از قبل شناسایی شده‌اند و در راستای حفظ شان آنها  بسته‌ها بصورت شبانه توزیع می‌شود.

در ادامه سرهنگ ابوذر انوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه نیز اظهار کرد: از تعداد ۱۶ هزار بسته‌ معشیتی که در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه به مناسبت عیدسعیدفطر امروز در استان توزیع می‌شود ۶هزار بسته مختص به افراد کمتر برخوردار شهرستان کرمانشاه است.

وی همچنین تعداد بسته‌های توزیع شده در شهرستان کرمانشاه طی مرحله اول در ماه مبارک رمضان را ۴۵۰۰ بسته عنوان کرد و افزود: در مجموع طی دو مرحله ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین افراد بی‌بضاعت در شهرستان کرمانشاه توزیع شده است.

 

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۳۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان