//
کدخبر: ۳۴۸۹۲۹ //

سازمان همیاری شهرداری استان پاسخگو باشد

چرا باید یک بازنشسته بعنوان نماینده سازمان همیاری شهرداریهای استان عهده دار بازرچه مرزی درمهران باشد

سازمان همیاری شهرداری استان پاسخگو باشد

به گزارش فرتاک نیوز؛امروز که جوانان و تخصیکرده زیادی با تخصص علمی ونیروی جوانی و انرژی زیاد دراستان وجود دارد چرا باید از نیروهای استفاده کنیم که هم از نظر قانونی بازنشسته شده اند هم دیگر قدرت وتوانایی برای ادامه کار ندارند.

  چرا باید ما برای توسعه و پیسرفت استان از نیروهای جوانی که باعث توسعه وپیشرفت می شوند استفاده نکیم وبه بازنشستگانی بچسپیم که جز تضیع حق قانونی جوانان  هیچ منفعتی  ندارند .

سوال اینجاست که نمونه این قبیل مسولیت ها حضور یکی از بازنشستگان استانداری ایلام که قبلا درفرمانداری مهران شاغل ودردولت قبل معاون فرماندار بوده  درحال حاضر بعنوان نماینده سازمان همیاری شهرداریهای ایلام دربازرچه مرزی آنهم در بحث ترخیص و صادرات واردات کالا در مهران مشغول بکار هست.

جناب آقای استاندار حال مطالبه جوانان مهرانی دردولت عدالت محوراین است که  از بین این همه نیروی تحصیکرده وبا استعداد وپر انرژی مهرانی یک نیروی جوان بعنوان نماینده همیاریهای شهردایها استان دربازارچه مرزی منصوب شود هم  به اجرایی قانون  منع بازنشستگان در مسولیت ها احترام بگذاریم هم  در مدیریت هاجوانگرایی را انتخاب کنیم.

امید است با ورود استاندار محترم به این موضوع درخصوص منع استفاده از بازنشستگان در مناصب ومسولیت ها دولتی وموسسات وابسته به دولت والخصوص بحث حضور یک نیروی بازنشسته درهمیاری شهرداریها دربازارچه مهران توجه ویژه داشته باشند که این قانونگریزی دراستان رواج پیدا نکند.

نویسنده : ایرج فریادیان

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۹۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان