//
کدخبر: ۳۷۴۹۹۰ //

بارندگی در اکثر محورهای کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تداوم بارندگی در اکثر محورهای استان، گفت: جاده ها در بارندگی اول مثل یک محوریخ زده عمل می کنند، بنابراین رانندگان باید بیش از هر زمان رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند.

بارندگی در اکثر محورهای کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گویی، با اشاره به شروع بارندگی از شبانه روز گذشته، گفت: در حال حاضر در تمام محورهای استان بجز محور کرمانشاه-اسلام آبادغرب تا گردنه مرصاد و محورهای شهرستان قصرشیرین شاهد بارندگی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در گردنه اسلام آبادغرب علاوه بر بارندگی شاهد مه گرفتگی نیز هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه این بارندگی عملا اولین بارندگی پاییزه است، در این شرایط به دلیل وجود دود ومایعات لزج در سطح محورها، جاده ها دقیقا مانند یک جاده یخ زده عمل کرده و امکان لیزخوردگی خودروها به شدت افزایش می یابد و در این شرایط نیاز است رانندگان بیش از هر زمان دیگر رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند.

وی افزود: همچنین در شرایط لغزندگی جاده ها رانندگان باید رعایت فاصله طولی را با خودروهای جلویی داشته باشند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با هشدار نسبت به ترمز ناگهانی در هنگام لیزخوردن خودرو گفت: متاسفانه زمانی که خودرو لیز می خورد برخی رانندگان و بویژه رانندگان مبتدی اقدام به گرفتن ترمز می کنند که همین ترمز ناگهانی با توجه به سرعت بالای خودرو موجب واژگونی خودرو می شود.

دستغیب گفت: در این شرایط بهترین راهکار برای کنترل خودرو، کنترل استرس و انجام دنده معکوس و کاهش تدریجی سرعت خودرو است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 70 تیم گشت محسوس و نامحسوس محورهای استان را تحت پوشش دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان