//
کدخبر: ۳۷۰۰۸۵ //

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه از سال آینده

به گفته رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، وزارت علوم با پذیرش دانشجوی مقطع دکتری در دانشگاه کرمانشاه موافقت کرده است.

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه از سال آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا دودمان تیپی در گفت و گویی، بااشاره به فعال بودن 10 رشته کارشناسی و یازده رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اظهارکرد: اخیرا با پذیرش دانشجوی مقطع  دکتری در دانشگاه کرمانشاه نیز موافقت شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه با بیان اینکه این دانشگاه برای راه اندازی رشته های مقطع دکتری در سالهای گذشته با محدودیت هایی روبرو بود، گفت: دانشگاه صنعتی کرمانشاه با سابقه حدود 16 سال، دانشگاهی جوان است که طی سالهای گذشته توانسته رشد و جهش خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: در این مدت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی و ارشد انجام می گرفت، اما برای راه اندازی رشته های مقطع دکتری محدودیت هایی از نظر اساتید داشتیم، چراکه دانشگاه های متقاضی راه اندازی این مقطع  باید دارای استاد تمام و حداقل سه دانشیار باشد.

دودمان تیپی خاطرنشان کرد: این درحالی بود که تا چند سال پیش اکثر اساتید ما استادیار بودند و در این مدت بیشترشان ارتقاء پیدا کرده و به مرتبه دانشیاری رسیدند، اما استاد تمام نداشتیم که این امر نیز تا مهر سال آینده محقق خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به موافقت صورت گرفته با راه اندازی مقطع دکتری برای مهر سال آینده پذیرش دانشجو در مقطع دکتری خواهیم داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان