//
کدخبر: ۲۹۲۹۴۱ //

امکان تحصیل همزمان در مقاطع کارشناسی و دکتری فراهم شد

دانشگاه "هاسن"( Husson) و دانشگاه ایالتی "فیچبرگ"( Fitchburg) اعلام کردند که با امضای توافق‌نامه‌ای موجب، صرفه‌جویی در زمان و هزینه دانشجویان می‌شوند.

امکان تحصیل همزمان در مقاطع کارشناسی و دکتری فراهم شد

این دو دانشگاه با امضای این توافق‌نامه به دانشجویان خود فرصت می‌دهند که دو مدرک را در زمان کمتری دریافت کنند.

هم‌اکنون دانشجویان دانشگاه فیچبرگ این امکان را دارند که از فرصت همکاری با دانشگاه هاسن استفاده کرده و بتوانند مقطع کارشناسی در رشته‌های زیست شناسی یا شیمی را همزمان با مقطع دکتری داروسازی بگذرانند.

در نمونه‌ای دیگر، دانشجویان می‌توانند مقطع کارشناسی در رشته تربیت‌بدنی را همزمان با دوره دکتری در رشته فیزیوتراپی سپری کنند.

این امر به دانشجویان کمک می‌کند یک سال در زمان تحصیل خود صرف‌جویی کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،رئیس دانشگاه فیچبرگ ضمن ابراز تشکر از دانشگاه هاسن گفت: این برنامه همکاری، تعهد ما برای ایجاد فرصت برای دانشجویان را تایید می‌کند.

رئیس دانشگاه هاسن نیز اظهار کرد: این توافق‌نامه مسیر مشخصی را برای تحصیلات دانشجویان در مقاطعی فراتر از کارشناسی فراهم می‌کند و موجب صرفه‌جویی در زمان و پول آنها می‌شود.

دانشگاه فیچبرگ در سال ۱۸۹۴ میلادی تاسیس شد و هم‌اکنون بیش از ۳۰ برنامه کارشناسی و ۲۲ برنامه کارشناسی ارشد برای ۷ هزار دانشجوی تمام وقت و نیمه وقت ارائه می‌کند.

دانشگاه هاسن نیز با قدمت ۱۲۰ سال، با تعهد در ارائه کلاس‌های ارزان قیمت،‌ آموزش آنلاین و تجربی، ارزش بالایی در نظام آموزش عالی آمریکا دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۹۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان