//
کدخبر: ۳۶۴۶۶۷ //
سخنگوی شهرداری کرمانشاه:

لایحه تجلیل از قهرمانان کرمانشاهی المپیک ناشنوایان به شورای شهر فرستاده شده است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه لایحه تجلیل از قهرمانان کرمانشاهی المپیک ناشنوایان به شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارسال شده، گفت: ورزشکاران به ویژه ورزشکاران ناشنوا سرمایه‌های کرمانشاه هستند.



لایحه تجلیل از قهرمانان کرمانشاهی المپیک ناشنوایان به شورای شهر فرستاده شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

در پی انتقاد رییس هیات ناشنوایان کرمانشاه از شهرداری و شورای شهر کرمانشاه به دلیل عدم پرداخت هدیه ورزشکاران المپیکی ناشنوای استان، امیررضا همایون دولتشاهی مدیرکل روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌های دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه لایحه تجلیل از این ورزشکاران در خرداد ماه سال جاری از سوی شهرداری  به شورای اسلامی شهر ارسال شده است.

وی افزود: این لایحه در هیات رئیسه وقت شورای اسلامی شهر کرمانشاه مطرح و به کمیسیون ورزش این شورا ارسال شد که با توجه به پایان  دوره هیات رئیسه شورا، بررسی لایحه به کمیسیون جدید ورزش شورا سپرده خواهد شد.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: با توجه به نظر مثبت اعضا شورا نسبت به ورزشکاران، لایحه تجلیل از قهرمانان کرمانشاهی المپیک ناشنوایان به زودی با تشکیل کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر مصوب و اجرایی خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اعتقاد داریم قهرمانان ورزشی سرمایه استان و همچنین کشور هستند و  مجموعه مدیریت شهری نگاه ویژه ای به ورزش چه در بعد همگانی و چه بعد قهرمانی دارد وتجلیل از ورزشکاران و قهرمانان بین‌المللی را خارج از هرگونه بحث تبلیغاتی، بخشی از وظایف خود می‌دانیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۶۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان