//
کدخبر: ۲۹۷۷۹۰ //
رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه:

نهادهای نظارتی در برطرف کردن اختلافات شورا و شهرداری مرا یاری دهند/قول می دهم با حضور شهردار در شورا توهینی به ایشان نشود

رئیس شورای شهر کرمانشاه ازنهادهای نظارتی استان خواست تا او را در برطرف کردن اختلافات اعضای شورای شهر با شهردار کرمانشاه یاری دهند.

نهادهای نظارتی در برطرف کردن اختلافات شورا و شهرداری مرا یاری دهند/قول می دهم با حضور شهردار در شورا توهینی به ایشان نشود

طیب حیدری رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در نشست خبری که امروز (۷ بهمن ماه) برگزار شد با اشاره به اختلافات شهردار و شورای شهر کرمانشاه اظهار داشت: من هم از این روند خسته شده ام هرچند قدمت اختلافات شورای شهر و شهرداری کرمانشاه از دوره اول بوده و آب موجودیت شورای شهر کرمانشاه بد ریخته شده است ولی این شورا در شان مردم استان نیست و قطعا همه ما در این امر سهیم هستیم.

به گزارش فرتاک نیوز، حیدری گفت: شهرداری و شورای شهر میراث دار مشکلات مردم هستند ولی اگر از من سوال شود کارهای انجام شده در شورا و شهرداری در شان این مردم است؟ جواب من قطعا خیر خواهد بود.

 

مصوبات شورا روی زمین مانده و جلسات شورا نیز به دلیل مشکلات کوچک تشکیل نمی شود

رئیس شورای شهر کرمانشاه تصریح کرد: مصوبات شورا روی زمین مانده و جلسات شورا نیز به دلیل مشکلات کوچک تشکیل نمی شود تا کنون آنچه وظیفه ام بوده  را انجام داده ام و هر تصمیمی را که هیات حل اختلاف بگیرند پذیرا خواهم بود.

در هفته آینده جلسه ای ترتیب داده ایم که بازهم بعضی از دوستان قصد حضور در جلسه را ندارند

طیب حیدری افزود : به دلیل تصویب عوارض توسط شورای شهر تا ۱۵ بهمن ماه، در هفته آینده جلسه ای ترتیب داده ایم که بازهم بعضی از دوستان قصد حضور در جلسه را ندارند، انتظار دارند در قرن ۲۱ کسی به عنوان ریش سفید پیدا شود و آنها را آشتی دهند.

هیچ کدام از طرفین این اختلاف بری از خطا و اشتباه نیستند

حیدری یادآور شد : هر چند ریاست شورای شهر بر عهده من است و این ریاست چیزی غیر از افتخار خدمت برای من نبوده و نیست ولی از نظر من هیچ کدام از طرفین این اختلاف بری از خطا و اشتباه نیستند از نهادهای نظارتی میخواهم در برطرف کردن این مشکل مرا یاری دهند.

حضور شهردار در شورای شهر هیچ لطمه ای به ایشان نخواهد زد

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در ادامه از دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه درخواست کرد تا در جلسات شورا حضور پیدا کند و گفت: حضور شما در شورای شهر هیچ لطمه ای به شما نخواهد زد بلکه باعث افزایش اعتبار و شخصیت شما بین مردم خواهد شد.

حیدری در ادامه خاطر نشان کرد:در طی این مدت سه بار از شهرداری کرمانشاه دعوت کردیم که در جلسات حضور یابند اما در این سه بار جلسه به حد نصاب نرسبد و تشکیل نشد هرچند شهردار هم در یکی از این جلسه از به دلیل تشکیل نشدن جلسه از نیمه راه بازگشت.

متمم بودجه هم به دلیل عدم حضور اعضا به نتیجه نرسیده است

وی در ادامه افزود: متمم بودجه هم به دلیل عدم حضور اعضا به نتیجه نرسیده که امیدواریم بتوانیم طی هفته آینده آن را به اتمام برسانیم.

قول می دهم در صورت حضور شهردار در شورای شهر هیچگونه توهینی به ایشان نشود

طیب حیدری در پایان با اشاره به سخنان شهردار کرمانشاه مبنی بر حضور او در شورای شهر و بی احترامی به وی نیز گفت:من قول می دهم در صورت حضور شهردار در شورای شهر هیچگونه توهینی به ایشان نشود.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۷۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان