//
کدخبر: ۳۵۸۶۳۲ //

تدارک ۱۱ جایگاه عرضه "دام زنده" در کرمانشاه

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از تدارک یازده جایگاه عرضه دام زنده بهداشتی در سطح شهر کرمانشاه در آستانه عید قربان خبر داد.


تدارک 11 جایگاه عرضه "دام زنده" در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

برومند نامداری در گفت و گویی، با اشاره به نزدیکی عید قربان گفت: جهت رفاه حال شهروندان و حفظ سلامت آنها یازده جایگاه عرضه دام زنده بهداشتی در هشت منطقه شهرداری کرمانشاه تدارک دیده شده است.

وی افزود: این جایگاه ها تماما محصور شده و اطلاع رسانی در خصوص این مکان ها در سطح شهر صورت گرفته است.

نامداری گفت: در این اماکن کارشناسان و بازرسان دامپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه، کارشناس مسائل شرعی به همراه نیروهای اجراییات و خدمات شهری حضور دارند و سلامت دام در این مراکز کاملا مورد تایید است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در خصوص محل این یازده جایگاه عنوان کرد: این مراکز در منطقه یک؛ بلوار گلریزان، منطقه دو؛ محوطه بازار روز خودرو، جنب تقاطع ایثار و مرکز دیگر دور میدان مهدیه(دره دراز) قرار دارد، در منطقه سه؛ زیر سیم ارتش(جعفرآباد) و مرکز دیگر در میدان شهدا محل پنجشنبه بازار، مقابل آرامستان، در منطقه چهار؛ مقابل ترمینال اسلام آبادغرب، در منطقه پنج؛ میدان ظفر، خیابان تنگه و مرکز دیگر بلوارشهید صیاد شیرازی، جنب کلانتری نیایش، در منطقه شش؛ کمربندی، بلوار علوم پزشکی، ابتدای 56 متری، جنب پارک "کاج"، در منطقه هفت؛ بلوار تاقبستان، جنب ورزشگاه امام خمینی (ره) و در منطقه هشت؛ میدان جمهوری اسلامی انتهای خیابان منابع طبیعی خواهد بود.

نامداری با اشاره به وجود بیماری های مشترک انسان و دام، از تمامی شهروندان خواست تا دام قربانی خود را از این مراکز که مورد تایید مراکز بهداشتی است، تهیه کنند.

وی افزود: کشتارگاه های کرمانشاه هم در روز عید قربان بصورت رایگان  فعالیت کرده و حتی حمل قربانی به کشتارگاه و انتقال آن به درب منزل نیز با خودروهای یخچال دار بصورت رایگان انجام خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۶۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان