//
کدخبر: ۳۵۸۱۶۸ //
‍ مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد؛

برخورد قانونی با هرگونه تأخیر در حرکت و حین سفر ناوگان اتوبوسی کرمانشاه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آغاز اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان اتوبوس برون شهری استان کرمانشاه خبر داد.

برخورد قانونی با هرگونه تأخیر در حرکت و حین سفر ناوگان اتوبوسی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی گفت: اجرای این طرح به منظور ارتقای سطح خدمات ناوگان عمومی اتوبوس و افزایش رضایت مسافران در راستای نظارت بر اجرای قوانین و ضوابط حمل و نقل مسافر به مدت ۱۰ روز تا ۲۱ تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: با اجرای این طرح با هرگونه تخلف، تاخیر در شروع حرکت و یا توقف در حین حرکت ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در کمیسیون های مربوطه برخورد قاطع خواهد شد.

کرمی با اشاره به اینکه این طرح از تاریخ ۱۲ تیرماه آعاز شده و تا ۲۱ تیرماه ادامه درد گفت: همکاری و همراهی تشکل‌های صنفی و گشت های ویژه نظارتی این اداره کل اجرا می‌شود و کنترل در مقصد ناوگان ورودی به استان با برگه صورت وضعیت مستندسازی تخلفات تاخیرات غیر معمول حین سفر با قید فوریت به استان مبدا حرکت ارجاع داده میشود.

وی گفت: استفاده از سامانه «پلاک‌خوان» و «سپهتن» برای تعیین زمان سفر ناوگان از مبدا تا مقصد و ثبت زمان تاخیر بیش از حد مجاز و ...  از محورهای اصلی اجرای این طرح است.

کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: مسافران گرامی می‌توانند درصورت مشاهده تأخیر ناوگان مسافربری گزارشات خود را از طریق سامانه پیامک ۲۰۰۰۱۴۱ جهت رسیدگی اطلاع دهند.

وی در پایان: تعداد خودروهای سواری در ناوگان عمومی حمل و نقل مسافری استان کرمانشاه ۹۵۷ دستگاه، تعداد مینی‌بوس‌های ناوگان مسافربری استان ۳۵۹ دستگاه با و ۱۸۲ دستگاه اتوبوس در استان کرمانشاه فعالیت می‌باشند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۱۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان