//
کدخبر: ۲۲۱۲۲۴ //
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد؛

اقدامات انجام شده جهت سهولت تردد زائرین در بازگشت از مرز خسروی

اقدامات انجام شده جهت سهولت تردد زائرین در بازگشت از مرز خسروی
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار داشت: اقدامات انجام شده در پایانه شهید کاویانی بعنوان مرکز اعزام پس کراند کرمانشاه تعیین و در این ایام انجام شد ودر قسمت پشت پایانه شهید کاویانی پارکینگی به مساحت 8هکتار متعلق به سازمان اتوبوسرانی درون شهری تخلیه و برای استقرار ناوگان اعزامی 10استان که پس کراند کرمانشاه تعیین شده ،تابلو گذاری گردید.

وی در ادامه افزود: یک دستگاه سوخت رسان سیار با کارت آزاد هم در این پایانه مستقر شده که زمان معطلی مسافران را به حداقل برساند.

کرمی در ادامه تصریح کرد: استراحتگاه 14شرکت حمل و نقل اتوبوسی استان تجهیزشد و 10 مورد آن به رانندگان استان های دیگر و 4 مورد که استراحتگاه انجمن رانندگان بود هم ،به رانندگان ناوگان استان اختصاص داده شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه بیان داشت: برای هر یک دستگاه اتوبوس، چهار راننده فعال برون شهری مشخص شد که تردد با مشکل مواجه نشود.

وی با اشاره به برنامه ریزی آماده سازی ناوگان در شهریور ماه گفت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد

 و پلیس انتظامی و راهور به تعدادکافی برای تامین امنیت و مدیریت ترافیکی در پایانه شهید کاویانی مستقر شده اند.

وی خاطر نشان کرد: هریک از شرکتها برای صدور صورت وضعیت یک مقصد مشخصاند که در صورت ضرورت از همکاری دیگر شرکتهای فاقد مقصد مشخص نیز استفاده می شود.

مهندس کرمی یادآورشد: برای انتقال زوار به مرکز پس کراند از مبدا مرز خسروی ناوگان درون شهری ،مینی بوس و اتوبوس  در نظر گرفته شده است و اطلاع رسانی عدم انجام مسافرتهای غیر ضروری ویا استفاده از دیگر امکانات حمل و نقلی برای ایام پیک اربعین حسینی (ع)صورت گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۲۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان