//
کدخبر: ۲۱۹۱۵۵ //
معاون حمل نقل وراهدای ایلام؛

‍ تردد ۲۹۰ هزار زائر اربعین از مرز مهران

محمد حسنی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اظهار کرد: از این میزان تردد زائران 287 هزار و 25 زائر ایرانی و مابقی مربوط به زائران خارجی است که از طریق مرز مهران ورود و خروج داشته اند.

‍ تردد 290 هزار زائر اربعین از مرز مهران

به گزارش فرتاک نیوز ؛ حسنی بیشترین میزان تردد زائران را در این مدت (شبانه روز گذشته) مربوط به خروج زائران با 241 هزار و 900 نفر بیان کرد و افزود: هر لحظه به کنگره بزرگ اربعین حسینی نزدیکتر می شویم بر تعداد زائران در مرز مهران افزوده می شود. 

وی، پرترددترین محورهای استان ایلام را در این مدت (ابتدای ماه محرم تاکنون) محور ایلام - صالح آباد - مهران عنوان کرد و گفت: این میزان تردد به نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل ملاحظه ای را نشان می دهد. 

معاون حمل و نقل،از اختصاص یک هزار و 900 اتوبوس برای انتقال زائران در مرز مهران خبر داد و یادآور شد: با توجه به افزایش میلیونی زائران نسبت به سال گذشته و ظرفیت محدود اتوبوس، سه پس کرانه برای مهران از جمله پس کرانه های اندیمشک، همدان و کرمانشاه تعریف شده است. 

 وی تاکید کرد: مسافران بصورت چرخشی بین مهران و این شهرها انتقال پیدا می کنند و از آنجا به شهرهای خود منتقل می شوند که برای حالت پیک نیز یک هزار و 900 اتوبوس برای چرخش انتقال زائران در نظر گرفته شده است.

وی یادآوری کرد: در حال حاضر ناوگان اتوبوسی برای جابجائی مسافران درپایانه برکت مستقر هستند،اتوبوس به اندازی کافی برای برگشت زائران وجود دارد و مشکل خاصی برای جابجائی زائران وجود ندارد. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۱۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان