//
کدخبر: ۳۵۲۹۷۳ //
شهردار کرمانشاه:

ورزش عاملی برای توسعه جوامع است/ کسب مدال در عرصه جهانی اعتبار ملی است

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه ورزش عامل توسعه است گفت: کسب مدال توسط ورزشکاران در عرصه جهانی اعتبار ملی و حیثیت کشور است.


ورزش عاملی برای توسعه جوامع است/ کسب مدال در عرصه جهانی اعتبار ملی است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر نادر نوروزی در مراسم تقدیر از مدال آوران المپیک ناشنوایان 2021 برزیل که با حضور معاونین شهردار، مدیران مناطق هشت گانه شهرداری و مدیران ستادی برگزار شد با ابراز خرسندی از حضور در بین ورزشکاران اظهار داشت: مقرر بود وزیر محترم ورزش و جوانان نیز امروز حضور داشته باشند و برنامه ریزی های آن انجام شده بود که بدلیل مشغله کاری ایشان محقق نشد.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های توسعه مسئله ورزش است افزود: در گذشته می‌گفتند ورزش به سلامتی تن کمک می‌کند و تعاریف مختلفی برای آن وجود داشت اما هرچه زمان گذشت اهمیت آن بیشتر شد.

شهردار کلان‌شهر کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ورزش توسعه جامعه است تصریح کرد: مدال آوردن یک ورزشکار امری ساده نیست چراکه برای کسب آن برنامه‌ریزی مفصلی انجام شده و یک کار تیمی است.

نوروزی با بیان اینکه رشد ورزش در جامعه نیازمند برنامه ریزی است گفت: جامعه ای می‌تواند در ورزش موفق باشد که ساختاری قوی داشته باشد.

وی توسعه ورزش را نیازمند کسب علم، ساختار، بودجه و... دانست و با بیان اینکه ورزش باید شاخص توسعه را نیز داشته باشد تاکید کرد: کسب مدال ها توسط قهرمان به معنای توسعه یافتگی است.

شهردار کرمانشاه، کسب مدال جهانی را حیثیت ملی یک کشور دانست و با بیان اینکه رقابت در دنیا و در تمامی زمینه ها وجود دارد خاطرنشان کرد: یکی از این رقابت ها عرصه ها ورزش است.

نوروزی با بیان اینکه کسب مدال توسط ورزشکاران در عرصه جهانی اعتبار ملی در پی خواهد داشت گفت: خیلی از جوامع ما را به نام همین قهرمانان می‌شناسند.

وی با تاکید بر اینکه از دیدگاه داخلی نیز ورزشکاران الگوی جامعه هستند بیان کرد: وجود این ورزشکاران و ترغیب جوانان به امر ورزش باعث شور و شوق در جامعه می‌شود.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه اهمیت ورزش قهرمانی بسیار مهم است افزود: هیأت ورزش های ناشنوایان کرمانشاه با برنامه ریزی، زحمت کشیدند، تلاش کردند و امروز نیز نتیجه گرفتند که جای تقدیر دارد.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: بعنوان شهردار کرمانشاه و به نمایندگی از جامعه شهر از این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم و بی‌شک مردم کرمانشاه نیز خرسند اند که می‌توانیم قهرمان در سطح جهان داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۹۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان