//
کدخبر: ۳۳۲۸۸۴ //
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه خبر داد:

کشف و امحاء بیش از ۲ تن گوشت و آلایش آلوده از سطح شهر کرمانشاه

رئیس اداره دامپزشکی کرمانشاه از کشف و امحاء بیش از ۲ تن گوشت و آلایش آلوده از سطح این شهرستان خبر داد.

کشف و امحاء بیش از ۲ تن گوشت و آلایش آلوده از سطح شهر کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر تورج کرمیان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه به منظور حفظ سلامت شهروندان اقدام به تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآورده خام دامی نموده است.

دکتر کرمیان افزود: امروز هشتم آبان ماه با عنایت به گزارشات مردمی و  نیروی انتظامی مبنی بر کشتار و عرضه گوشت آلوده در یکی از محله های شهر کرمانشاه اکیپ دامپزشکی با همکاری مرکز بهداشت به محل اعزام و در حین بازدید از مراکز عرضه فرآورده خام دامی بیش از ۲ تن انواع گوشت و آلایش غیرقابل مصرف کشف و به طریق کاملا بهداشتی امحاء گردید.

وی در ادامه تصریح کرد: در این راستا دو واحد متخلف پلمپ و پرونده قضایی با بازداشت دو فرد متخلف به دادسرا ارجاع گردید.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه ضمن تشکر از دادستان محترم، نیروی محترم انتظامی و کارشناسان مرکز بهداشت که همکاری صمیمانه ای در اجرای طرح با این اداره داشته اند از همشهریان درخواست نمود؛ گوشت و مرغ مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه و از خرید گوشت کشتار غیرمجاز در معابر جدا خودداری نمایند.

دکتر کرمیان در پایان خاطر نشان کرد؛ شهروندان می توانند هرگونه گزارش، شکایت و انتقاد خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با اداره دامپزشکی درمیان بگذارند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان