//
کدخبر: ۳۱۸۴۶۲ //

خبری که مردم خوزستان از شنیدن آن خوشحال می شوند

فرمانده کل سپاه در بازدید از مناطق مختلف خوزستان گفت: آبرسانی با تانکرهای سیار و ثابت جریان داشت. لوله‌کشی‌ها و لایروبی‌ها نیز در منطقه در حال انجام است و چشم‌انداز روشنی برای آینده وجود دارد.

خبری که مردم خوزستان از شنیدن آن خوشحال می شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به بازدید از مناطق دچار کم آبی در جنوب غرب خوزستان گفت: به تدریج در حال غلبه بر مشکلات موجود هستیم و مشعل‌های امید در دل مردم روشن شده است و با اراده مردم، اعتماد به نفسی نیز در مجموعه گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات به وجود آمده است.

سرلشکر حسین سلامی در حاشیه مرحله دوم اعزام تانکرهای آبرسانی سپاه به استان خوزستان که امروز (۲ مردادماه) انجام شد، اظهار کرد: امروز از بسیاری از مناطق جنوب غرب خوزستان از جمله منطقه جفیر و رفیع بازدید کردیم. در روند این بازدیدها شاهد صبر و استقامت مردم در مقابل مشکلات ناشی از خشکسالی و کمبود آب و همچنین تلاش همه جهادگران عرصه آبرسانی به مردم به ویژه سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی بسیج در این مناطق بودیم.

 وی افزود: خوشبختانه به تدریج در حال غلبه بر مشکلات موجود هستیم و مشعل‌های امید در دل مردم روشن شده است و با اراده مردم، اعتماد به نفسی نیز در مجموعه گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات به وجود آمده است.

سلامی بیان کرد: آبرسانی با تانکرهای سیار و ثابت جریان داشت. لوله‌کشی‌ها و لایروبی‌ها نیز در منطقه در حال انجام است و چشم‌انداز روشنی برای آینده وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۴۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان