//
کدخبر: ۳۰۱۸۶۸ //

مسدود شدن مرزهای خوزستان برای تردد مسافران تا ۲۰ اسفندماه

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تشدید کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان از امروز خبر داد.

مسدود شدن مرزهای خوزستان برای تردد مسافران تا ۲۰ اسفندماه

ولی‌الله حیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص نظارت بر خروج مسافران از خوزستان اظهار کرد: فرودگاه‌های استان خوزستان بدون در دست داشتن تست منفی کرونا اجازه ورود به مسافران را نمی‌دهند. مسافرانی که به راه آهن و پایانه‌های مسافربری نیز مراجعه می‌کنند حتما باید تست منفی کرونا را به همراه داشته باشد.

وی افزود: همه مسافرانی که قصد دارند با هواپیما، قطار و اتوبوس بین شهری تردد کنند حتما باید تست کرونا به همراه داشته باشند و در غیر این صورت از سوار شدن آن‌ها جلوگیری می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز،فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان خوزستان از امروز شنبه تشدید می‌شود.

حیاتی بیان کرد: کنترل مرزهای خوزستان در ترددهای بازارچه‌های صادراتی نیز تشدید می‌شود و از کارگران و کارکنان بازارچه‌های مرزی نیز تست سریع کرونا گرفته می‌شود.

وی افزود: نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و دستورات ستاد مدیریت کرونا در شهرها تشدید خواهد شد و مدیرانی که رعایت پروتکل‌ها در ادارات تحت تصدی آن‌ها به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است، از استاندار خوزستان تذکر کتبی دریافت می‌کنند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: مرزهای خوزستان با کشور عراق برای تردد مسافران تا ۲۰ اسفندماه مسدود است و برای بعد از این تاریخ نیز تصمیم گرفته خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۸۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان