//
کدخبر: ۳۱۶۶۴۷ //
رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه:

کلیه کشتارگاه های مرغ استان ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت هستند

بر اساس دستورالعمل وزارت صمت و به منظور رصد و پایش میزان ورود و خروج مرغ،کلیه کشتارگاه های مرغ باید در سامانه تجارت اطلاعات خود را ثبت کنند.

کلیه کشتارگاه های مرغ استان ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

شصت و چهارمین جلسه تنظیم بازار استان با ریاست مهندس بازوند؛استاندار کرمانشاه، مهندس دارابی؛رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه و بقیه اعضای این کارگروه امروز چهارشنبه (16 تیرماه) در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

محسن دارابی؛رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه در جلسه تنظیم بازار استان با تاکید بر این موضوع که کشتارگاه های مرغ باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند، افزود: بر اساس دستورالعمل وزارت صمت و به منظور رصد و پایش میزان ورود و خروج مرغ،کلیه کشتارگاه های مرغ باید در سامانه تجارت اطلاعات خود را ثبت کنند در غیر اینصورت توزیع مرغ توسط آن ها تحت عنوان  عرضه خارج از شبکه محسوب و به تعزیرات معرفی خواهند شد.

دارابی در ادامه تاکید کرد: بر اساس بازدیدهای میدانی توسط گروههای نظارتی از مرغداری ها و کشتارگاه‌های سطح استان به این نتیجه رسیدیم که خلاهای نظارتی متعددی در مراحل زنجیره تامین و توزیع مرغ وجود دارد که با نظارت بیشتر رفع خواهد شد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان در پایان یادآور شد: به منظور تنظیم بازار مرغ استان بزودی سهمیه مرغ منجمد که به استان تخصیص یافته با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

در ادامه این جلسه مهندس فتاح؛مدیرکل پست استان گزارشی از نحوه رصد توزیع مرغ از کشتارگاه ها تا سطح خرده فروشی با استفاده از سامانه رهگیری کالا شرکت پست ارائه نمود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۶۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان