//
کدخبر: ۳۱۵۲۵۴ //
استاندار کرمانشاه:

‎برق منازل مردم کرمانشاه به هیچ عنوان نباید قطع شود

استاندار کرمانشاه گفت: بارها اعلام کرده ایم که برق مشترکان خانگی کرمانشاه به هیچ عنوان نباید قطع شود و این موضوع برخلاف مصوبه شورای تامین و بحران استان است.

‎برق منازل مردم کرمانشاه به هیچ عنوان نباید قطع شود
به گزارش فرتاک نیوز،

"هوشنگ بازوند" امروز جمعه در جلسه بررسی وضعیت تنش آبی و کمبود منابع آبی در استان، اظهار داشت: آنچه که برای ما بسیار مهم و از اولویت های ویژه کاری در استان است، تلاش برای مقابله جدی با قطعی برق و آب شرب مشترکان خانگی است و در این زمینه با هر گونه کم کاری از طرف هر دستگاهی با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به قطعی برق طی چند روز گذشته در برخی از نقاط شهر کرمانشاه این موضوع را برخلاف مصوبه جلسه شورای تامین و بحران استان عنوان کرد و بیان داشت: این قطعی برق منازل مردم کرمانشاه برخلاف مصوبه انجام شده است، زیرا استان کرمانشاه یک شرایط ویژه دارد و مردم حق دارند از قطعی برق خود نگران باشند.

استاندار کرمانشاه وظیفه مهم شرکت توزیع نیروی برق استان را تلاش برای جلوگیری از هرگونه قطعی برق در شهر کرمانشاه برشمرد و ادامه داد: شرکت برق استان هر امکاناتی که برای این موضوع نیاز دارد، تامین می کنیم و حتی اگر نیاز باشد اقدام به تعطیلی چند روزه ادارات خواهیم کرد زیرا تلاش برای آسایش و رفاه مردم جزء اولویت های کاری ما در استان است و در این زمینه به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد.

مقام عالی استان تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان به هیچ عنوان حق ندارد برق مردم شهر کرمانشاه را قطع کند و این شرکت به دنبال اجرایی شدن تصمیمات اتخاذ شده در استان باشد نه اینکه هر چی از مرکز گفته می شود ما در استان بخواهیم آن را اجرایی کنیم.

وی بیان داشت: از فرمانداری و مدیریت بحران استان می خواهیم که اگر چنانچه قطعی برق در شهر کرمانشاه را مشاهده شد حتماً این موضوع را به مدیریت ارشد استان گزارش کنند و ما با دستگاه ذیربط برخورد جدی خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه سخنان خود با اشاره به قطعی آب در برخی از نقاط شهر کرمانشاه اظهار داشت: طبق گزارش های انجام شده حدود ۳۰۰ هزار نفر از مردم کرمانشاه احتمال دارد با قطعی آب مواجه و در این زمینه با مشکلاتی روبرو شوند، لذا ما امروز جمع شده ایم که مشکلات این عزیزان را رفع کنیم و وظیفه داریم که با جدیت به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

 

استاندار کرمانشاه وظیفه مدیران را تلاش در جهت رفع مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: در همین جلسه مصوب می کنیم که هر دستگاهی چاه آبی در اختیار دارد باید این چاه در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دهد و ما از خود استانداری شروع می کنیم که چاه های آن در اختیار این شرکت قرار گیرد.

بازوند تاکید کرد: چنانچه مشاهده شود که دستگاهی در اختیار گذاشتن چاه خود ممانعت می کند حتماً با آن مقابله خواهیم کرد زیرا نمی توانیم مشاهده کنیم که حدود ۳۰۰ هزار از مردم کرمانشاه در زمینه آب شرب دارای مشکل هستند و با قطعی آب روبرو هستند.

وی حل مشکلات موجود را در گرو وحدت و همکاری نزدیک بین دستگاه های اجرایی عنوان کرد و بیان داشت: هیچ کاری برای ما واجب تر از اینکه مشکل قطعی آب این ۳۰۰ هزار مردم کرمانشاه را حل کنیم، وجود ندارد، لذا با اجرای برنامه های مختلف و استفاده چاه های موجود باید در جهت حل این مشکل اقدام کنیم.

مقام عالی استان اظهار داشت: تمام مدیران ملزم به تلاش ویژه جهت حل مشکل آب شرب مردم کرمانشاه هستند و این موضوع برای همه آنان یک الزام کاری است.

وی همچنین از شرکت آب و فاضلاب شهری استان خواست که در اسرع وقت اقدام به تهیه یک طرح دقیق ضربتی برای حل مشکل آب شهر کرمانشاه کند که در این طرح تمامی شرایط و امکانات موجود لحاظ شده باشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه بر تشکیل یک گشت ویژه با حضور دستگاه های ذیربط به منظور کنترل و برخورد با مشترک های پرمصرف که از آب شرب شهری استفاده می کنند، تاکید کرد.

بازوند گفت: بعد از اجرای این طرح ضربتی شرکت آب و فاضلاب استان حق ندارد که آب شرب کرمانشاه را قطع کند و اگر با این موضوع مواجه شویم حتماً برخورد لازم را انجام خواهیم داد.

نماینده عالی دولت در استان همچنین گفت: مدیران تا روزی که مسئولیت دارند باید با تمامی توان در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند و نباید این احساس در بین مردم ایجاد شود به لحاظ اینکه در پایان کاری این دولت قرار داریم مدیران کم کار شده اند و در کنار آنان قرار ندارند.

وی بیان داشت: مردم به ما مدیران اطمینان دارند لذا با کم کاری و بی توجهی نباید این اطمینان آنان را از دست بدهیم و آنچه برای ما مهم است تلاش ویژه برای حل مشکلات مردم تا پایان روز کاری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان